علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

آرامشی از جنس پدر و پسر

1391/12/10 16:44
نویسنده : مامان علی
2,007 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقت ها برای داشتن خیلی چیزهااااااا از خدایم از رَبم تشکر کردم و بعضی وقتها به خاطر تنش هایی که در زندگیم بوده خدا رو مقصر می دانستم اما خود تنهاااااااااا مقصرم چون نا آگاه بودم...ناراحت

اما الان به خاطر داشتن پدر و مادرم که همیشه حامی من در همه مراحل زندگیم بوده اند خدا رو هزاران مرتبه شکر می گویم....لبخند

بعد از 21 سالگی قدم به خونه مردی گذاشتم که شد همه وجودم، همه دار و ندارم، همه تکیه گاهم...قلب

و بعد از گذشت 5 سال با قدم گذاشتن یک فرشته آسمونی به خونمون من مادر شدممممممم...قلب

همیشه فکر می کردم مردها بی احساس هستند، مردها دلتنگ نمی شوند، مردها گریه بلد نیستند، مردهاااااااا....

اما از وقتی علی به دنیا اومد فهمیدم که اشتباه می کردم... مَردم، امیدم، تکیه گاه روزهای سختم، همسرم، پدر پاره تنم چقدر عاشقانه این موجود آسمونی رو دوست داره، چقدر از بودنش خوشحاله، چقدر عاشق شده...

وقتی از سرکار برمیگرده با تمام خستگی های یک روز کاری با چنان شوق و اشتیاقی با کودک 2 ساله اش بازی می کنه که انگار اصلا خسته نیست...

گاهی اوقات وقتی از سر کار بر میگرده برای یکدونه پسرش کتاب، پازل، عروسک، اسباب بازی و ... میخره و صورت کودکش غرق در شادی و خنده میشه..

همیشه از نیازهای شخصی اش میزنه و برای دردونه کوچولو بی ریا و با عشق خرید می کنه

چند روز پیش همراه همیشگی ام اس ام اسی برایم فرستاد که دلم لرزید و اشک در چشمانم حلقه بستبغل

روزی پدری دست خود را روی شانه پسر خود گذاشت و گفت: من قویترم یا تو؟ پسر گفت: من. پدر جا خورده و دوباره پرسید من قویترم یا تو؟ پسر گفت: من. پدر بغض کرد و دوباره پرسید: من قویترم یا تو؟ پسر گفت: من. پدر از جا بلند شد چند قدم با ناراحتی و اشک از پسرش دور شدو دوباره پرسید من قویترم یا تو؟ پسر گفت: تو. پدر گفت چون من ناراحت شدم گفتی من قویترم؟ پسر گفت: نه آن سه باری که گفتم من از تو قویترم چون دستت روی شانه ام بود پشتم به کوهی مثل تو گرم بود اما وقتی دستت را برداشتی دیدم بی تو چیزی نیستم...

انشاءالله تا ابد برای هم پشت و پناه و تکیه گاه باشیدقلب

با داشتن پدر و پسری عاشق چون شماها خوشبخت ترین میشومقلب

خدا رو به خاطر تمام داده هاش و نداده هاش شکر میکنمقلب

 

عکسهای پدر و پسر در ادامه مطلب....هوراهورا

 

بابا و علی 5 روزه

بابا و علی 5 روزه

بابا و علی 23 روزه

بابا و علی 23 روزه

بابا و علی یکماه

بابا و علی یکماه 1

بابا و علی یکماه

بابا و علی دوماهه

بابا و علی 2 ماهه


بابا و علی 3 ماهه

بابا و علی 3 ماهه

بابا و علی پنج ماهه

بابا و علی 5 ماهه

بابا و علی 7 ماهه

بابا و علی 7 ماهه

بابا و علی هشت ماهه

بابا و علی هشت ماهه

بابا و علی نه ماهه

بابا و علی 9 ماهه

بابا و علی 11 ماهه

بابا و علی 11 ماهه

بابا و علی تقریباً یکساله

بابا و علی تقریبا یکساله

بابا و علی 13 ماهه

بابا و علی 13 ماهه

بابا و علی 18 ماهه

بابا و علی 18 ماهه

بابا و علی 21 ماهه

بابا و علی 21 ماهه

پدر، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمیم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند...

قلبقلبماچقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ساجده
23 اسفند 91 17:03
انشاالله هميشه سايه پدر بالا سر علي جون باشه و هميشه در كنار هم خوش باشيد
هانی مامان سامیار
24 اسفند 91 0:47
امیدوارم همیشه سایه پدر و مادر بالای سر علی جونیمون باشه و روزهای پر از شادی و نشاط داشته باشید
مهرناز(مامان آرسام)
24 اسفند 91 2:20
واااااااااااای سپیده جونم خییییییییییییییییییلی قشنگ نوشتی با خوندن اون مطلب منم گریه م گرفت!!! احساساتی شدم!! خیییییییییییلی زیبا بود خدا هر 3 تایی تون رو همیشه کنار هم سالم حفظتون کنه
سمیرا مامان آنیتا
24 اسفند 91 8:54
عزیزم ایشالا سایه اش همیشه بالا سر تو و زندگیتون و علی کوچولو باشه و زندگیتون روز به روز گرمتر بشه
مامان طلا
24 اسفند 91 22:31
سلام سپیدجونم خیلی متن قشنگی نوشتی بعضی مردها اینطوری هستند که با عمل عشقشونو نشون میدن خوشحالم یرات خیلی ...

گمنام
25 اسفند 91 10:42
علی جون تو واقعا پسر دوست داشتنی هستی...من همه پستهای مامیتو خوندم همه عکساتم دیدم...همیشه شاد باشی عشقم

ممنون از لطفتون
محمد
25 اسفند 91 15:42
پدر، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمیم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند... همین وبس ممنونم از ابراز همدردی تون شاد باشید وسلامت
هدی مامان مبین
26 اسفند 91 10:36
الهی همیشه پدرت مثل کوه پشت سرت باشه
سپیده خط به خطش تنم رو مور کرد..
عالی بود
خوشبخت بمانید برای همیشه....دامادی شاه پسر ایشالا

ممنون

سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 16:03
خیلی با احساس بود عزیزم عکسا هم قشنگ بودن
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 16:04
پیشاپیش می بوسمت یکی این ور یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.

مرسی خاله جون
پیشاپیش عید شما هم مبارک
محمد
27 اسفند 91 11:02
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 0:32
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان بی نهایت آرزومندم. نوروزتان مبارک. علی گل پسر رو ببوس عزیزم
دخترک
29 اسفند 91 17:59
الهی که سایش همیشه رو سرتون باشه و با عاشق به زندگیتون ادامه بدین
تو عکساهم مشخصه چقدر علی رو دوست دارن
مامان مهربون خدا تورو از علی نگیره که انقدر خالصانه محبت میکنی

مرسی دخترک عزیز
ملیحه مامان پریا
29 اسفند 91 20:57
امیدوارم این پدر و پسر همیشه با هم والبته در کنار تو خوش و خرم باشن

ممنون
مامان رانیا
2 فروردین 92 22:45
سال نو مبارک با کلی ارزوهای خوب براتون ایشاله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید
فاطمه
5 فروردین 92 16:52
سپیده جون عیدتون مبارک.ایشالا سال خوب همراه سلامتی در کنار خانواده عزیزت داشته باشی. خدا هر دو شون برات حفظ کنه.
صوفی مامان رادمهر
18 فروردین 92 13:48
عزیزمممم الهی که همیشه عزیزانت سالم و سرحال کنارت باشن... خدای برای هم حفظتون کنه... سال بسیااااااااااار خوبی داشته باشین
آهو
18 فروردین 92 16:37