علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

جشن تولد کفشدوزکی

1392/2/7 16:46
نویسنده : مامان علی
3,526 بازدید
اشتراک گذاری

دلبند مادر تولدت رو با یک روز تاخیر یعنی 5 اردیبهشت برگزار کردیم....

یکی دو هفته قبل از مراسم در حال تدارک و انجام کارهای اولیه تولد بودم...تو این مدت کلی علی جونی تمرین شمع فوت کردن و نانای نای کردن و شعر تولد خوندن کرد...بغل

خاله سیما 4 اردیبهشت به همراه آریا جونی پیشمون اومدند تا در هر چه بهتر برگزار کردن تولد کمکمون کنند که از طرف خودم و علی از  همه زحمات خواهر عزیز و مهربونم تشکر میکنم ... بوووووووووووووووسماچماچ

عمه زینت هم اول صبح پنجشنبه برای کمک کردن و تزئینات به منزلمان اومدند که باز از تمام زحماتش تشکر میکنم...لبخند

ساعت 7 بعداز ظهر روز پنجشنبه 5 اردیبهشت 92 تولد فرشته کوچولوی خونه برگزار شد...لبخند

همون لحظات اولیه تولد به علت خستگی شدید و شیطونی هایی که از صبح کرده بودی خوابت برد اما برای شام و کیک بریدن از خواب بیدار و سر حال شدی...لبخند

 

قلبعلی عزیزم باز هم تولدت با هزاران آرزو  مبارکقلب

عکسها در ادامه مطلبهورا

علی در حال تزئئین میز تنقلات

علی در حال تزئئین

تزئینات

تزئینات 1

تزئینات 2

تزئینات 3

تزئینات 4

تزئینات 6

گیفت مهمونها:

تقویم سال 92 (طرح کفشدوزک و عکس علی)

گیفت مهمونها

میز تنقلات

( پفک، پاپ کورن، چوب شور، شیرینی کرمانی (کلمپه)، شکلات سنگی و اسمارتیز)

میز تنقلات

از میز میوه (کیوی، سیب، پرتقال، خیار و گوجه سبز ) عکس ندارم...

میز شام

(کیک مرغ، پنه، کشک بادمجان، توبالز)

(سبزی خوردن، زیتون و خیار شور و گوجه گیلاسی و کاهو و نوشابه)

میز شام

ژله (شکل خرس و گل سرخ)

ژله

کیک تولد

کیک

میز کیک

ژله به همراه کیک سرو شد

میز کیک

اینم از کفشدوزک کوچولو...

علی کفشدوزک

اینم از هدیه بابا به علی کوچولو...

هدیه بابا

بعضی از هدایای علی

عروسک بزرگ مورچه + 70 هزار تومان (هدیه مامان پروین و بابا حسین)

روفرشی واسه اینکه علی فرش ها رو کثیف نکنه  (هدیه مادر جون و جدو)

کامیون + 50 هزار تومان‌( هدیه خاله ساقی)

70 هزار تومان (هدیه خاله سیما)

و .......

هدایای علی

علی و عکساش

علی و کیک تولدش

عکس سه نفره

علی و مامان و بابا

علی میخواد با فندک شمع کیکش رو روشن کنه

علی

علی در حال فوت کردن شمع

علی در حال فوت کردن

علی در حال بازی با هدایاش

علی و بازی

علی

 بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

بهار مامان طاها
7 اردیبهشت 92 12:04
تولدت مبارك علي پهلوون خاله

خسته نباشي سپيده جون، خيلي خوشگل بود همه چي

ممنون خاله بهار عزیز
مامان امیررضا
7 اردیبهشت 92 12:23
تولدت مبارک گلم ایشالا100 ساله شی نه 120 ساله شی همیشه زنده باشی

مرسی
داريوش
7 اردیبهشت 92 14:13
علي جون تولدت مبارك الهي هزار ساله بشي سالم باشي دانشگاه بري يه مرد با افتخار براي مامان بابا بشي وبعد دامادت كنند


ممنون

شما به علی لطف دارید


صوفی مامان رادمهر
7 اردیبهشت 92 15:44
همه چی عالی و شیک و خوشمزه بود
بابا جون منم از این شامای خوشمزه می خوام...
عکسای علی عالی شدن... دستت درد نکنه مامان با سلیقه

صوفی جون افتخار بده بیا پیشمون خودم واست درست می کنم
بوووس
محمد
7 اردیبهشت 92 18:05
تولدت مبارک علی خان
120 سالگی رو براش جشن وکادو بگیرید
شادباشیدوسلامت

مرسی
M
7 اردیبهشت 92 20:17
همه چی عالی بود مخصوصا کفشدوزک کوچولوی دوست داشتنی با اون کلاه خوکشلش!
من کلمپه گرد دیدم نه مستطیلی!!! فک کنم اینا اصل بودچون تو عید از اینا خوردم ولی دیگه مزه ی چندسال پیش رو نمیداد حالا فرقی نمیکنه مهم اینه که من میخوووووووووام

ممنون گلم
چرا گریه بیا خونمون نوش جان کن
مامان رانيا
7 اردیبهشت 92 21:56
تولد علي جون مبارك باشه
ماماني خسته نباشي به به عجب دكوري و غذاهاي خوشمزه اي
من كلمپه دوست دارم خوشمزه است
تم كفش دوزكت هم ناز بودش
هديه هاي علي هم مباركش باشه


مرسی شبنم جونم
ملیحه مامان پریا
7 اردیبهشت 92 22:56
الهی قربونت برم عزیز دلمممم
تولد مبارک پهلوون من
انشالا 120 ساله بشی زیر سایه بابا مامان مهربونت
گوشتو بیار خاله بگم خوش به حال مامان و بابات واسه اینکه تو رو دارن و خوش به حال تو که مامان بابایی به این خوبی دارییی


ممنون ملیحه جون
مرجان
8 اردیبهشت 92 11:36
سپیده جون خسته نباشی. معلومه که حسابی زحمت کشیده بودین. خوش به حال مهموناتون که به بهترین نحو پذیرایی شدن. مخصوصاً قسمت شام که از راه دور اشتهای ما رو تحریک کرد.

ممنون مرجان جون

مامان یلدا و سروش
8 اردیبهشت 92 15:27
تولدت مبارک عزیزم. انشاالله 120 ساله شی خوشگل خاله.




مرسی گلم
فرشته هاتو ببوس
سمانه مامان کیمیا
8 اردیبهشت 92 15:43
خسته نباشی سپیده جون همه چیز عالی بود
تولد مبارک علی جون ....

میسی سمانه جون
دخترک
9 اردیبهشت 92 1:18
سلام
خسته نباشی سپیده جوووووووون
من از اون خوردنیا میخوام کلااااا
علی رو ببوس محکم
عکس سه نفرتونم کلی حس خوب توش داشت
120 ساله بشه

ممنون گلم..
بیا پیشم واست بدرستم
مریناز (مامان نیکا)
9 اردیبهشت 92 6:16
تولدت مبارک علی کوچولوی ناااااازم

سپیده جان چه کردی ؟؟؟؟

همه چیز عاااااالی و بیست ، دست گلت درد نکنه ، ایشالا علی جان صد ساله بشه در کنار مامان و بابای عزیزش ، میبوسمت

ممنون گلم
ببوس نیکای نیک سرشتت رو
مامان طاها
9 اردیبهشت 92 12:19
علی جونی تولدت مبارک ان شا الله تولد صد و بیست سالگیت کنار پدر و مادر مهربونت. دست مامان بابای گلتم درد نکنه واقعا زحمت کشیده همه چی عالی و مرتب بود. قدر مامان بابایی گلتو بدون. راستی کادوهاتم خیلی قشنگ بودن. مبارکت باشه عزیز خاله. ان شا الله با تن سالم و تو شادی ازشون استفاده کنی.
مامان حمید کوچولو
9 اردیبهشت 92 12:43
علی جان عزیزم تولدت مبارک ببخشید عزیزم من دیر متوجه شدم دست مامان وبابا جونت درد نکنه که جشن به این قشنگی رو برات گرفتند
مرد كوچك من
9 اردیبهشت 92 14:13
سلام عزيز دلم تولدت مبارك خوشگل پسر واي چقدم بامزه شده تو لباس كفشدوزكش ماماني شما هم خيلي زحمت كشيدي براي مراسم تولد دستت درد نكنه ايشالا دامادي علي كوچولوكادوهاتم مباركه
M
9 اردیبهشت 92 14:59
نمیتونم بیام خونتون برام ایمیل کن



پس عکس هاشو برات ایمیل می کنم
مامان آنیل
9 اردیبهشت 92 17:15
وااااااااااااااای عزیزم تولدت مبارک گل پسر شرمنده که دیر اومدیم.
خسته نباشی مامانی خیلی زحمت کشیدی. خیلی خوشگل بودن همه چی مخصوصا لباس خوشگل قند عسل[ماچ
ایشالا 100ساله شی عزیزم

خواهش
مرسی گلم
M
9 اردیبهشت 92 20:31
بچه قانعی ام () به عکساشم راضیم...برفست
مامان نیره
10 اردیبهشت 92 8:57
سلام خوبین تولد گل پسرمون مبارک انشاء اله عکس عروسی و کیک عروسیش مبارکتون باشه گلم

ممنون نیره جون
مامان آبتین
10 اردیبهشت 92 13:59
دستت درد نکنه مامانی تولد گل پسرمون مبارک صدوبیست ساله بشه انشاءا...
هدی مامان مبین
11 اردیبهشت 92 19:53
به به تولدت مبارک بزرگ مرد کوچولو...دوساله ی دوست داشتنی...کفشدوزکِ خوشمزه... خیلی عالی بود..همه چیز....دستت درد نکنه....از همه قشنگ تر خود این دوساله ات و عکسای سه نفره اتون....ببوسش
مامان ساجده
16 اردیبهشت 92 12:12
علي جونم تولدت مبارك
دست ماماني هم درد نكنه همه چيز عالي بود

مرسی
ناهید
16 اردیبهشت 92 17:14
سلام سپید جونم.خیلی نازن.ایشالا 100ساله بشه.شرمنده ما نتونستیم بیاییم.بخدا نشد.به زینب هم گفتم ایشالا همین روزا حتما میام خونتون.علی جون رو ببوس.


ناهید جون جاتون خیلی خالی بود..
ما منتظریم
مامان کیاراد -آرزو
20 اردیبهشت 92 6:36
تولد علی جون با دو هفته تاخیر مبارک ...........
1000 ساله بشی گلم ....
همه تزئینات قشنگ و زیبا بود

گمنام
5 خرداد 92 21:07
سلام علی جون،کوچولوی دوست داشتنی ایشاا...زیر سایه خدا و پدر و مادرت بهترینارو داشته باشی دوستت دارم خیـــــــــلی
مامان عرشیا
23 خرداد 92 18:51
سلام علی جون ، تولدت مبارک عزیزم انشاا... صدو بیست ساله شی تولدت خیلی زیبا و قشگ بنظر میرسهدست مامان درد نکنه. دوستت دارم بوس بوس