علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

عروسک بازی فندقم

1391/10/28 12:46
نویسنده : مامان علی
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، دلبرم، تازگیها علاقه شدیدی به عروسک بازی پیدا کردی....واسه خودت عروسک نخریدم فقط حدود 10 تا از این حیوانات پولیشی داری... آخه نمی خواستم رفتارت دخترونه بشه... اما عمه فاطمه یک عروسک داره که شما نی نی صداش می کنی....کوچکتر که بودی ازش میترسیدی اما الان عاشقش شدیقلب..... هر وقت میریم خونه مادر جون سریع میری و نی نی رو میاری... تمام حرکاتت رو با نی نی مقایسه می کنیم.... مثلا میگیم نی نی به به خورد تا شما چیزی میخوری... یا میگم ببین نی نی چقدر قشنگ خوابیده پوشکش رو عوض کنم شما هم آروم می خوابی تا پوشکت رو عوض کنم....

هوراعکسهای عروسک بازی گل پسرم در ادامه مطلبهورا

اینجا مثل خودم که تو رو تو بغل میگیرم و می خوابم و شیر میدم خوابیدی و عروسکت رو همونجوری بغل گرفتی

عروسک بازی 1

اینجا هم داری نوازشش میکنی

عروسک بازی 2

اینجا هم از دستش عصبانی شدی و کله عروسکت رو کندیعصبانی

و داری محتویات داخل عروسک رو بیرون میریزیمتفکر

عروسک بازی 3

اینجا هم از کارت پشیمون شدی و داری محتویات عروسک رو به داخل میریزینیشخند

عروسک بازی 5

اینجا هم با کمک عمه فاطمه داری سر نینی رو به بدنش وصل میکنی

عروسک بازی 6

اینجا هم مثل یک گل پسر آقا نشستی و داری با عروسکت بازی میکنی

عروسک بازی 7

در نتیجه پسری که عروسک بازی میکنه باید موهاشو مثل دخترها ببندهچشمک

عروسک بازی 7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شبنم مامان رانيا
4 بهمن 91 11:50
ههههههه اي جان علي دخملي عكس اخرت دوست دارم دختر بسر فرقي نداره جفت شون مي تونن عروسك بازي كنن
خاطره مامان بردیا
4 بهمن 91 19:09
فدات شم که عروسک بازی می کنی موهای بسته ات منو کشته خیلی عکسات باحاله مخصوصا اونا که داری محتویات کله عروسک رو خالی و دوباره پر می کنی فسقلی من
مامان یلدا و سروش
4 بهمن 91 21:21
ای جونم پسرک خوشگل و خوشتیپ.
هدی مامان مبین
4 بهمن 91 23:17
وای علییییییییی تو بهترین بابای دنیا میشی من شک ندارم..دلم برات تنگیده بود خوشگلم
هانی مامان سامیار
5 بهمن 91 0:36
وای علی کوچولوی خوش تیپ ما دخمل شده بخورمت الهییییییی
مامامامان حمیدکوچولو
5 بهمن 91 18:57
آخه حالا چرا کله عروسکو کندی علی جون.عکس آخریتم بامزست دخترخانم
رها
5 بهمن 91 20:23
آفرین به علی کوچولوی مهربون... سپیده جون تجربه به من ثابت کرده پسرهایی که با روحیه دخترها آشنا هستن در زندگی شون موفق ترن... بزار کمی با روحیه دخترها آشنا بشه

ممنون رها جونم از اینکه تجربه ات رو در اختیارم گذاشتی
سمانه مامان کیمیا
6 بهمن 91 18:02
ای جانم تو خودت عروسکی....زیارتت قبول سپید جون گرفتار بودم یه مدت نشده بودم سر بزنم خیلی همه عکسا قشنگ بود بافتنی هاشم خیلی نازه..ببوس این گل پسرو

ممنون با این همه مشغله کاری باز هم بعمون سر میزنی
ببوس فرشته آسمونیت رو
فاطمه
7 بهمن 91 10:32
ای وااای علی و عروسک باازی؟موهاشو نگاه کن آخههههه.ههههه
مامان ساجده
8 بهمن 91 1:16
قربونت برم دخملم میشدی ناز بودی
مامان امیررضا
14 بهمن 91 17:19
مامانی از نظر روانشناسی واسه پسرها هم لازمه عروسک بازی کنن.