علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

عکس هایی از وروجکم

1391/9/29 19:58
نویسنده : مامان علی
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم، گل همیشه بهارم

الان که دارم برات می نویسم درست 19 ماه و نیمت هست....کلی آقا و کمی بازیگوش شدی...آقا از این جهت که به حرفهای مامانی گوش میکنی البته اگه شیطنتت اجازه بده....شیطونیهات هم خوبه و قابل تحمل...کلی با کارات دل مامان رو آب میکنی.... با زبون گنجیشکیت چیزهایی رو به مامان میفهمونی...مامان عاشقته...میدونی تمام هست و نیست مامانی...میدونی تمام دنیای مامانی....میدونی نفسم به نفست بنده...میدونی؟

کلی این چند وقت ازت عکس انداختم از کارات و شیطونیهات....چند تاشو گلچین کردم واست میزارم ... ماشاءالله داری روز به روز - لحظه به لحظه آقاتر و خواستنی تر و شیطون تر میشی... مامانی دلم برای تک تک این ثانیه ها تنگ میشه...دلم برای بیشتر با هم بودن تنگ میشه... دلم برای نوزادیهات تنگ شده... چشم امیدم به روزهای آینده تست...قلب

 

کارهایی که تو این سن انجام میدی...

بیشتر اعضای بدنت رو نشون میدی و اسم بعضی هاشون رو میگیقلب

صدای حیواناتی از قبیل سگ، گربه، کلاغ، گنجشک، گوسفند و ... در میاریقلب

بعضی از کلمات رو نصفه نیمه میگی که انشاءالله در پست های بعدی میگم قلب

و کلی کار دیگه....

 

عکسها در ادامه مطلبهورا

 

علی در حال پفک خوردن...البته نمی خوره و فقط کثیف کاری می کنه

علی در حال انجام حرکات ورزشی سخت

علی و محمد در حال حباب بازی با تفنگ

علی در حال حباب بازی

علی لوس می شود و گریه می کند

علی گریه میکند

اینجا هم اوایل آذر ماه بود که به پیشنهاد بابا جونی شام بیرون رفتیم

قبل از آوردن غذا... مثل یک پسر ناز دوست داشتنی تو صندلی غذات موندی

علی در فست فود

اینجا هم علی جونی آماده شده تا ددر بره...

علی با تیپ زمستونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

هانی مامان سامیار
29 آذر 91 22:12
به به علی جونی چه آقا شده این علی جونی ما چه خوشجله اون عکس آخریش بازم فدای این علی جونی خوش تیپ و قد بلند بشه خاله
صوفی مامان رادمهر
30 آذر 91 11:58
علی کوچولو دلم برات تنگیده جیگر کوچولو... دوستت دارم...
مامان ساجده
30 آذر 91 14:28
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم .
مامان ساجده
30 آذر 91 14:29
خانمی به این گل پسر پفک نده زیر دو سال ممنوعه به خاطر ضرری که براشون داره

kنمیخوره عزیزم...فقط کثیف کاری میکنه
محمد
1 دی 91 11:32
ماشاءالله
مهرناز(مامان آرسام)
1 دی 91 22:57
آخیییییییییییییییییی کلی دلم واسه علی جون تنگیده بودا جیگر منی تو آفرین چه پیشرفتایی کرده جیگر چقدر آقا شده هلاک اون تیپ زمستونیتم یلداتونم مبارک ماهم آپیدیم
مرد كوچك من
2 دی 91 10:48
سلام علي جوونم اينقدر زود بزرگ ميشن و پيشرفت ميكنن كه حسابي مادرا رو شگفت زده ميكنن
سمیرا مامان آنیتا
2 دی 91 14:28
ای جااااااااااااااااااااااااان .. عاشق اون عکس لوسش شدم
ela
3 دی 91 10:35
ماشاله به شاه پسر خوشگل. مثل آقاها شدي حيف كه دختر ندام وگرنه برات تور پهن ميكردم
مامان حمید کوچولو
4 دی 91 9:02
موش بخوردت بااون پفک خوردنت چه کارخوبی میکنی که نمیخوری همون کثیف کاری بهتره هله هوله خوردنا واسه دندونت بده مخصوصا پفک که چسبندگیش رو دندون بیشتره در ضمن من عاشق اون شلوار پیش بندیتم
مامان یلدا و سروش
4 دی 91 23:35
ای جونم هزار ماشاالله به این گل پسری.
فاطمه مامان امیرعلی
5 دی 91 13:56
وااای دماغ موشیشو نیگاااااه...
اهو
12 دی 91 19:43
علی آقا خیلی باهوشه بقولت سپیده جون: اسپند فراموش نشه
هدی مامان مبین
12 دی 91 21:19
علیییییییییی جونم دلم برات یه ذره شده...عکسا رو هم دیدم بیشتر...ماشالا به پسر باهوششششششششششش
خاطره مامان بردیا
16 دی 91 16:15
شال و کلاهت چقدر قشنگه علی جون فدات شم که پفک و نمی خوری. بردیا که سه سوته تمومش می کنه و بعدی رو می خواد
فرناز مامان ایلیا
18 دی 91 2:42
ای خدا...ماشالله... عاشق همه ی ژست هاش شدم...
مامان. رانيا
22 دی 91 11:53
بوس ملوس خوردني
maryam
24 دی 91 17:37
سلام. خوبین ان شالله؟ خدا حفظ کنه خونواده ی گرمتونو. اگه با تبادل لینک موافقین پیش ماهم بیاین