علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

زیارت حضرت عبدالعظیم

1391/9/20 9:14
نویسنده : مامان علی
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

عکس گنبد حضرت عبدالعظیم

السلام علیک یا حضرت عبدالعظیم حسنی

پسر نازم، در این مدت 19 ماهی که قدم به این دنیا گذاشتی می تونم به جرات بگم 10 دفعه یا بیشتر به زیارت حضرت عبدالعظیم رفتیم.... وقتی میریم زیارت آرامش عجیبی میگیرم... انشاء الله که خدا قسمت کنه و امام رضا هم بطلبه بتونیم بریم پا بوسش...خیلی دلم هوای مشهد و حرم و صحن و .... کردهلبخند

عصر روز جمعه 10 آذر 91 به همراه مادر جون و جدو رفتیم زیارت....

جدو و علی در زیارت حضرت عبدالعظیم

روز شنبه 18 آذر 91 به همراه عمه بابا مهدی و دختر و نوه اش  که از قم آمده بودند به همراه عمه زینب باز هم به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی رفتیم.....جای همگی خالی....

علی و سید محمد داخل حرم

کلی این دو تا وروجک شیطونی کردند مخصوصا وروجک خودملبخند

علی و سید محمد داخل حرم

علی داخل حرم

علی داخل حرم

قلببغلقلب 

علی داخل حرم 2

علی در صحن با خوشحالی میدود

علی در صحن

اینم عکس اولین باری که به همراه جدو و مادر جون و بابا به زیارت حضرت عبدالعظیم رفتیم

فکر کنم حدود 2 ماهت بود خیلی کوچولو و ناز بودی علی من...

اولین زیارت عبدالعظیم علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

فاطمه مامان امیرعلی
20 آذر 91 17:04
زیارتت قبول علی جان. ماشاالله خیلی بزرگ شدی.
مامان ساجده
20 آذر 91 21:12
زیارتت قبول عزیزم
هاني مامان ساميار
21 آذر 91 0:35
زيارتت قبول. علي جوني
مامان یلدا و سروش
21 آذر 91 14:22
زیارتت قبول عزیزم. همیشه بگشت و شادی
مرد کوچک من
21 آذر 91 18:07
سلام عزیز دلم ای جانم زیارت قبول اقا کوچولو
سارا
22 آذر 91 2:13
زيارت قبول علي جون ، براي ما هم دعا كن من كلا ٢بار امدم اونجا .
ela
22 آذر 91 6:58
زيارت قبول - خيلي لذت بخشه كه از تمامي لحظات تصوير برداري ميكني
محمد
22 آذر 91 8:06
زیارت قبول . ان شاءالله به زودی پابوس امام رضا(ع)
مامی گل
22 آذر 91 14:12
زیارت قبول عزیزم قربونت برم من
هدی مامان مبین
23 آذر 91 13:05
علی جون اینبار رفتی اسم خاله هدی و مبین رو ببر بگو اقا دلشون داره پر میزنه بیان پیشت....
التماس دعا مرد کوچولو

انشاءالله به زودی قسمتت میشه هدی جون
مهرناز(مامان آرسام)
24 آذر 91 22:46
زیارت قبول مامانی ماهم التماس دعا داریما
عزیزم علی جونم چه عشقی کرده داخل صحن و حرم...
الهیییییییی 2ماهگیشم چقده نااااااااز بوده عسیسم
ایشالا زیارت امام رضا هم قسمت شما و هم ما بشه..
فداااااااااشششش

انشاءالله مهرناز جون
آرسام جونیو ببوسش
حمید کوچولو
25 آذر 91 23:34
علی جون زیارتت قبول باشه خاله دفعه ی دیگه که رفتی حتما التماس دعا
مامان رانیا
27 آذر 91 21:58
زیارت قبول خانه خدا قسمتت بشه
مریناز (مامان نیکا)
28 آذر 91 3:10
زیارت قبول علی کوچولوی دوست داشتنی !

دلم واست تنگ شده بود.

مامانش ، دلم واسه شما هم تنگ شده ، سلامت باشید و شاد

مریم جون دل منم واسه شما تنگه
ببوس نیکای نیک سرشتت رو
نیره
29 آذر 91 10:05
زیارتتون قبول

محمد
29 آذر 91 15:18
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدا پیشاپیش مبارک