علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

نقاش کوچولو

1391/9/18 8:38
نویسنده : مامان علی
2,803 بازدید
اشتراک گذاری

در پست های قبلی گفتم که علی فوق العاده به نقاشی یا به زبون خودش به گاشی علاقه داره و مرتب دوست داره نقاشی بکشه که البته سبک نقاشیش هم کوبیسم هست.... انشاءالله که بعد ها خودش بزرگ شد تمام کارهاشو براتون شرح میده....قلب

در سه حالت خوابیده، نشسته و نشسته با سر خم نقاشی میکشه...نیشخند

 

به صورت خوابیدهنیشخند

نقاش کوچولو 1

به صورت نشستهنیشخند

نقاش کوچولو 2

به صورت نشسته با سر خمزبان

نقاش کوچولو 3

فدای دستهای کوچک هنرمندت بشمقلب

فدات بشم که اینقدر خوشگل خودکار رو میگیریقلب

بقیه عکسها در ادامه مطلبهوراچشمک

 قبل از زدن امضاء اول اثر هنری اش رو به نمایش میزارهچشمک

نقاش کوچولو 4

 

بعد از اینکه نقاشی کشیدن به پایان میرسد موقع امضاء زدن میرسه...که علی جونی من روشش کاملا متفاوت هست ...فدای دستهای کوچولوت بشم که آثار هنریت رو با خودکار سوراخ میکنی به جای امضاءچشمک

نقاش کوچولو 5

و در انتها اثر هنری خلق شده توسط یکی یکدونم با امضاءقلب

اثر هنری علی جونی

و این هم نقاش کوچولوی من، پیکاسوی من....بغل

نقاش کوچولو 6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

هانی مامان سامیار
18 آذر 91 11:46
آخ من فدای این نقاش کوچولو بشم که انقدر با علاقه گاشی میکشه
lمامان حمید کوچولو
18 آذر 91 12:50
آخه الههههی چه بامزه .چه بادقت هم خم شده
سمیرا مامان آنیتا
18 آذر 91 13:20
من یکی هلاک اون تیپ هنری ات شدم خیلی گاشی ات قشنگ بود عزیزم
مامان ساجده
18 آذر 91 14:09
قربون این نقاش کوچولو وای چه اثر هنری
مامان یلدا و سروش
19 آذر 91 0:54
وای عزیزم هزار ماشاالله به این نقاش کوچولو
صدیقه
19 آذر 91 1:50
قربون تو پسر هنرمند .......................... خیلی نقاشی قشنگی بود آفرین ... بوس بوس
ela
19 آذر 91 9:01
به به چه هنرمندي داريم ما. قربون اون دستاي كوچولوت قشنگم
محمد
19 آذر 91 9:59
ماشاء الله به نقاش کوچولو شادباشید وسلامت
مرجان مامان رادین
19 آذر 91 13:15
علی جونی هر وقت نقاشی خوشگلت رو به مزایده گذاشتی، به بالاترین قیمت ازت میخرم.
مهرناز(مامان آرسام)
19 آذر 91 22:19
یعنی اون نقاشی کشیدنت تو حلقم!! هنرمند کوچولو،نقاش کوچولو فدای اون چشمای گردولی خوشگلت یه امضا ام به ما بده خوشگله!
سارا
20 آذر 91 2:24
به به نقاش كوجولو ، هنرمند ، خاله قربونش بره .
نیره
20 آذر 91 7:59
فدای این نقاش کوچولو .
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 91 9:20
یعنی عاشقتممم با اون ژست خوشگلت... بووووووووووووس
فاطمه مامان امیرعلی
20 آذر 91 17:02
قربونت برم که تو هم مثل امیرعلی نقاشی میکنی.
مامی گل
22 آذر 91 14:14
ای فدای خودتو نقاشیهات :

منم میخوام از این اثار هنری
مامان عرشیا
27 آذر 91 14:04
خاله قربون اون نقاشیهات یه نقاشی هم واسه من بکش بچسبونم به دیوار . دوستت دارررررم علی ناز نازی. همیشه عاشقت بودم.
مامان رانیا
27 آذر 91 22:00
افرین علی پهلوان با هوشه و با استعداد پرانیا اگه مداد دستش برسه روی لباس منو خط خطی می کنه