علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

دلبرکم 19 ماهه شد

1391/9/10 14:38
نویسنده : مامان علی
2,370 بازدید
اشتراک گذاری

همه شیرینی زندگیم 19 ماهه شدنت مبارک

 

پسر نازنینم آنقدر سرعت بزرگ شدنت زیاد است که هر چی سعی میکنم بهش نمیرسم...

به زمان احتیاج دارم...

میدونم کجا می خوام برم فقط لازم است که روزهام کش بیان....

من و بابایی با شروع 19 ماهگیت درک کردیم که داریم وارد یکی دیگه از مرحله های شیرین زندگی پسرمون میشیم... مرحله بزرگ شدن و قد کشیدن... مرحله بالندگی... مرحله درک کردن خیلی از مسائل و حرفهای بیشتر و ... امیدواریم بتونیم راهنمای خوبی برای تمام مراحل زندگیت باشیم عزیز دلم...امیدوارم بتونیم همزمان با تو فدم برداریم و پیش بریم..

 علی من خیلی شرین شده و کلی کارهای جدیدی میکنه که دل آدم براش ضعف میره...چه برسه به من که مادرم...اینقدر خواستنی شده که وقتی هم خوابیده دلتنگش میشم و می خوام در آغوشش بگیرم و بوسه بارانش کنم...


19 ماهه شیرینم...

خودش سوار سه چرخه اش میشه و جلو و عقب میره...البته اگه پاهاش روی زمین باشه...چون هنوز کامل نمی تونه پا بزنه... گهگاهی هم با سه چرخه اش زمین می خوره...

عاشق مسواک زدنه... هر وقت میبرمش دستشویی که دست و صورتش رو هم بشورم مسواکش رو برمیداره و خیسش می کنه و شروع می کنه به مسواک زدن... فدات بشم که اینقدر تمیزی...

عاشق دیدن کارتون و البته دیدن شبکه پویا شده .... اینقدر مات و مبهوت میشه که چند لقمه غذا اینجوری می خوره...

تازگیها به کتاب و دیدن سی دی های کارتونی خیلی علاقه نشون میدی ...مرتب کتاب دستت میگیری و با زبون خودت کلی می خونی....فدای کتاب خوندنت بشم عزیزم... در ضمن به نقاشی کشیدن که خیلی وقته علاقه داشتی اما این روزهااا بیشتر شده و مرتب از من دفتر و مداد می خواهی که نقاشی بکشی...

این روزهااا به پیشنهاد همه وقتی واسش غذا میارم تا خودش بخوره ... اولین قاشق رو اینقدر خوشگل داخل دهن کوچولوش میزاره که حتی یک ذره اش بیرون نمی ریزه ...اما قاشق های بعدی میشه غذای سفره و رو فرشی و در و دیوار... به عروسکهاش هم غذا میده اما خودش نمی خوره....

این روزهااا علاقه شدیدی به دوربین پیدا کرده...تا دوربین دستم میبینه ازم با کلی گریه میگیره...از عکس انداختن من خوشش نمیاد و کارم رو قبول نداره...میخواد خودش عکس بگیره....


19 ماهگیت مبارک پسر نازم

با یه عالمه آرزوهای رنگی واسه تو که ...

بهترینی...عشقمی...

نفسمی....دنیای منی...

امید زندگیمی...

لبخندشنبه 4 آذر مصادف با تاسوعای حسینی پسته ی خندون من 19 ماهه شد..

می سپارمت به دو دست قطع شده حضرت عباس و گلوی تیر خورده علی اصغر و به مظلومیت حسین

امیدوارم راه این بزرگان سر لوحه کارهایت باشد

امیدوارم راه و رسم این بزرگان شیوه زندگیت باشدلبخند

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برید...هورا

 

تلاش برای بالا رفتن از صندلی کامپیوتر

از یک سالگی از صندلی به روش های مختلف بالا می رفتیقلب

 

علی در حال سه چرخه سواریقلب

علی در حال سه چرخه سواری

علی در حال مسواک زدنقلب

علی در حال مسواک زدن

علی مات و مبهوت در حال تماشای تی ویقلب

علی در حال تماشای تی وی

علی و هرم هوششقلب

علی و هرم هوش 1

قلببغلقلببغل

علی و هرم هوش 2

سه روز بعد از عاشورای 91 مادر جون روضه داشت

روز سوم من هم به نیت سلامتی یکی یکدونه و بابا مهدی شله زرد نذر کردم و پختم و پخش کردم

اینم شله زرد روز سوم امام حسین

شله زرد

اینم از عشق مامان...قلب

پسر 19 ماهه من...قلب

پسر 19 ماهه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

محمد
10 آذر 91 14:47
19 ماهگیت مبارک علی آقا
نذرتون هم قبول حق

مهرناز(مامان آرسام)
10 آذر 91 15:50
19 ماهگیت مبارک عسل خاله آفرین به این پسر باهوش و پیشرفتهاش و کارهایی که یاد گرفته عزاداری ها و نذرتونم قبول باشه سپید جونم عجب شله زردیه ها!! دلم خواست!!
سمانه مامان کیمیا
10 آذر 91 17:02
19 ماهگیت مبارک عسیسمم چه با حال از صندلی بالا میره از دست این ووروجک ها
مامان حمید کوچولو
10 آذر 91 17:57
چه عجب تشریف اوردید سپیده خانم 19ماهگی علی جونم مبارک نذرتون هم قبول
مامان ساجده
11 آذر 91 0:37
19 ماهگیت مبارکت باشه عزیزم
هانی مامان سامیار
11 آذر 91 11:57
19 ماهگی علی آقامون مبارک باشه ماشاء ا... چه بزرگ و آقا شده خدا نگهدار این آقا پسر باهوشمون باشه.
مرجان مامان رادین
11 آذر 91 12:19
سپیده جون نذرتون قبول حق باشه. علی جونی هم خیلی خیلی بامزه شده، چه آقا پسر خوبیه که بلده خوب مسواک بزنه.
مامان یلدا و سروش
11 آذر 91 14:33
19 ماهگی علی جون مبارک باشه. انشاالله خدا همیشه حافظ این فرشته خوشگل و مامانی و بابایی عزیزش باشه. نذرتون هم قبول باشه عزیزم
پری شب
11 آذر 91 15:47
عزیزم از خدا می خوام علی جونو برا شما و هممون حفظ کنه الهی امین در ضمن نذرتون قبول
ela
12 آذر 91 8:04
19 ماهگيت مبارك. انشااله هميشه سلامت باشي. ماشاله به اين خوشتيپ. نذرت قبول
مرد کوچک من
12 آذر 91 21:13
نوزدهمین ماهگردت مبارکه آقای خوشگل
مامان امیررضا
13 آذر 91 12:37
9 1ماهگیت مبارکت باشه عزیزم.دیکه داری مرد میشی
سارا مامان رادین
13 آذر 91 13:13
جاااااان چه باحال از صندلی بالا میره و چه با مزه مسواک میزنهه نذرتونم قبول علی آقایه گل
مامان عرشیا
13 آذر 91 13:53
سلام عزیز دلم نوزده ماهگیت مبارک . دوستت دارم . بوس بوس
سارا
14 آذر 91 2:34
١٩ماهكيت مبارك علي جون ، اين سن بجه ها خيلي يا حاله ، دوست دارم . عكس ها هم باحاله .
نیره
14 آذر 91 10:50
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدین . در ضمن 19 ماهگی گل پسرتم مبارک . خیلی خوبه خودت داستان براش بخون بعد بده اون برات بگه این یادش می مونه مطمئن باش الان هانی از من زودتر داستان می گه و تمومش می کنه .
هدی مامان مبین
14 آذر 91 19:33
19 ماهگیت مبارک دلبر کوچولو... چقدر جای شکر داره برای سلامتی اتون و...بالندگیتون... خداروشکر..الحمدلله... ببوس روی ماهشو
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 91 9:21
19 ماهگیت مباااااااااااارک قند عسلم... خوشمزه من... دوستت دارم
مامی گل
22 آذر 91 14:16
19 ماهگیت مبااااارک من عاشق اون بالا رفتن از صندلیت شدم
مامان رانیا
27 آذر 91 22:01
19 ماهگی ات مبارک نذرتون قبول