علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

کافه خلاقیت

1392/10/21 13:30
نویسنده : مامان علی
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

روز 7 آذر قرار بود با جمعی از دوستان نی نی سایت به کافه خلاقیت برویم اما از آنجایی که واسه ملینا کوچولو مشکلی پیش اومده بود این قرار کنسل شد و در تاریخ پنجشنبه 21 آذر ساعت 5 بعد از ظهر بعد از مدتها این قرار اکی شد و تونستیم دیداری تازه کنیم...لبخند

بچه ها هم که نهایت استفاده رو کردند و کلی بازی کردند و خوش گذروندند..لبخند

از بهار جون مامان طاهای عزیز نهایت تشکر دارم که باعث برقراری این قرار شد...قلب

به علت زیاد بودن عکسهااا به ادامه مطلب بروید..هورا

قلبعلی در کافه خلاقیتقلب

علی در استخر توپ

علی در حال چکش کوبیدن

پ

علی و کیمیا و الینا

نگاه علیعصبانی به کیمیا

بچم حریف کیمیا نشدنیشخند

علی در حال آشپزی

علی و سرسره بازی

علی تو خونه اسباب بازی

علی و نیما

علی و نواختن موسیقی

دیبا سادات و علی

حدیث جونی و طاها جونی

کیمیا جونی و ملینا جونی

کارین کوچولو خوشگله

عکسهای دسته جمعی مامانها و نینیهاااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مرجان
21 دی 92 14:04
علی جوونی باز هم مثل همیشه خوش تیپ کرده. اونجا چه جای باحالیه. حسابی بچه ها کیف کردن. سپیده جون خودت خوبی؟ عکسهای دخمل گُلت رو کی میزاری ؟ اسمش رو چی گذاشتین؟
مامان علی
پاسخ
ممنون مرجان جون در صدد این هستم براش وبلاگ درست کنم خدا رو شکر بد نیستم دخملم اسمش تبسم هست
مرجان
22 دی 92 8:07
چه اسم نازی گذاشتین ، ایشاله همیشه لبخند به لبش باشه. منتظر وبلاگ تبسم جون هستیم.
صوفی مامان رادمهر
22 دی 92 15:05
ممنون سپید جون زحمت کشیدی خواهر عکسا رو برامون گذاشتی... ببوس دسته گلای نازتو
hcnInBk678juumfu8WFBPh7JjtAI8Fd1lNhtnJEOejgQAFOOEejuC1QrQYCmlE-q
23 دی 92 8:19
سلام سپیده جون ببخش که دیر به دیر بهتون سرمیزنم. خودت خوبی نی نی کوچولوت چطوره؟ خیلی خوبه که دوستای نی نی سایتیتو چند وقت یه دفعه میبینی. همیشه به گردش باشی عزیزم...
مامان طاها
23 دی 92 11:47
ان شا الله همیشه خوش باشین خیلی قشنگ بود. ببوس علی کوچولو رو. راستی از کنجدت چه خبر؟
معصـومـﮧ
23 دی 92 20:30
ای جان...اون عکسی که حریف کیمیا نشدهه خیلی باحاله تبســــــــــــم...منتظر عکساش هستیم
هانی مامان سامیار
24 دی 92 1:07
ماشائ ا... به علی جونی خوشگل و خوشتیپ و خلاق جای من و سامیارم خالی بوسسسسسسسسسسس
مامان آنیل
24 دی 92 11:52
عزیز دلم نی نی تون کی میاد به سلامتی؟ علی چونم که با بچه ها خوب کنار میاد ماشالا
مامان ساجده
25 دی 92 20:38
چه جاي جالبي معلومه كه حسابي بهش خوش گذشته
مامان رانیا
26 دی 92 6:14
مرسی سپید عکسها خیلی خوب بود معلومه حسابی به بچه ها و علی خوش گذشته علی رو ببوس
متین
28 دی 92 3:56
سلام عزیزم ببخش دیر اومدم خوش به حالتون کلی بهتون خوش گذشته کاش منم بودم علی هم مثل همیشه کلی شیطنت کرده جیگر من منم الان اپ کردم