علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

علی... یعنی همه زندگی...

1391/11/28 13:34
نویسنده : مامان علی
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند دلبندم... با بزرگ شدنت و قد کشیدنت تازه دارم میفهمم که چقدر زمان زود در حال گذر است...قلب

هر روزی که می گذرد با دیروزت خیلی فرق می کنی... کارهای جدید... حرفهای جدید... قیافه جدید...قلب

اما من فقط نشستم تا بالندگیت رو ببینم... روزهایم با داشتن تو و در کنار تو در گذر هستند... قلب

و من چقدر از داشتنت و بودنت خوشحالم...قلب

روز 18 بهمن ماه برای کلاس رانندگی (آخه تازه میخوام یاد بگیرمخجالت)به عکاسی رفتم... و بعد از گرفتن عکس، شما هم مرتب می گفتی عسک عسک... منم واسه اینکه ناراحت نشی از خانم عکاسه خواهش کردم که  چند تا عکس از شما بگیره  که  2 تا از بین 20 تا  انتخاب کردم...لبخند

خیلی دوست داشتی ازت عکس بگیرن... قیافه ها و حالت های مختلف میگرفتی فندق من...ماچ

علی 1

علی 2

این عکس هم پارسال در تاریخ 8 بهمن گرفته شده...لبخند

ماشاءالله خیلی بزرگ شدی دلبندم...ماچ

 علی 3

بای بایماچبای بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سمیرا مامان آنیتا
14 اسفند 91 14:07
وای جیگرتو بچه
اونوقت با شلوارک رفته بیرون آیا ؟ هوا گرم شده مگه ؟ پس چرا ما داریم یخ میزنیم ؟


هههههههه
نه بابا زیر شلوارش شلوارک پوشیدم که اگه شرایط عکس انداختن خوب بود لباسشو در بیارم
M
14 اسفند 91 14:14
عکسای قشنگی شدن...مخصوصا" دومی!
برای علی
برای مامی مهربونش که تازه میخواد رانندگی یاد بگیره! ()

مرسی عزیزم
سارا
14 اسفند 91 17:00
چه عکس های خوشکلی ..ماشالا بزرگ شده این پسری .. واقعا فقط ما شاهد بزرگ شدن بچه ها هستیم ...شاد و سلامت باشن انشالا بوس برای مامان علی و علی جون
فرناز مامان ایلیا
15 اسفند 91 3:39
وای خاله جون خیلی جیگر شدی... ماشالله خیلی خوشتیپ و ناز شدی آقا...بوووس
مامان آنیل
15 اسفند 91 12:42
عزیزم چه عکسای نازی چه گل پسری ما رو از دوستاتون بدونین لینکتون کردیم
خاطره مامان بردیا
15 اسفند 91 19:07
قربونت برم من که عسک انداختن دوست داری خاله جون. عکساتم خیلی ناز شده انشاء اله مامانی هم زودی گواهینامه اش رو می گیره با هم میرین ماشین سواری
مامان حمید کوچولو
17 اسفند 91 19:13
نازی بااون عکسای خوشجیلت. ههه چه زرنگ بوده این علی آقای ما
مامان طاها
19 اسفند 91 0:38
ای جونم چقدر ناز شدی تو. عکسهات واقعا قشنگ شده. دست مامان گلت درد نکنه. چشم حسوداتم کور شه الهی.
مامان نیره
21 اسفند 91 9:45
وای چه پسر خوش تیپی می خورمتا
صوفی مامان رادمهر
23 اسفند 91 14:34
علی یعنی همه زندگی... عاشقتمممممممم
مامان ساجده
23 اسفند 91 17:11
قربون پسر خوشتيپم
هدی مامان مبین
26 اسفند 91 10:33
همیشه عاشق ژست هاتو خنده هاتو و تیپ های قشنگتم عروسک
مامانی خیلی کار خوبی کردی...
ببوسششششش

ممنون هدی جون
مامان رانیا
2 فروردین 92 22:47
ای جان خیلی ملوسه