علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

زیارت امامزاده داوود

1391/6/27 11:12
نویسنده : مامان علی
1,869 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 21 شهریور ماه (شب شهادت امام جعفر صادق) به همراه همسایه ها که کاروان زیارتی به راه انداخته بودند عازم زیارت امامزاده داوود شدیم....ساعت حدود 9 صبح راه افتادیم و حدود 11 به امامزاده رسیدیم.....کلی سر بالایی و پله داشت تا به امامزاده رسیدیم...توی مسیر رفت پسر خوبی بودی و اذیت نکردی...اما به محض رسیدن به اونجا اصلا یک لحظه بغل کسی نرفتی و از بغل من هم پایین نیومدی.....تو امامزاده واست چایی بسکوییت درست کردم کمی خوردی و بعد یکمی هم شیر خوردی و حدود یک ساعت خوابیدی و من تونستم زیارت کنم....بعد ساعت تقریبا 2 بعدازظهر بود که واسه صرف ناهار وارد یک رستوران شدیم و جای همگی خالی (کوبیده با پیاز خوردیم...چشمک...نیشخند) بعد از کمی استراحت تو بازارهای اطراف حرم کمی چرخیدیم و لواشک و کنجد عسلی خریدیم و سپس به سمت مینی بوس حرکت کردیم.....خوشبختانه مسیر برگشت سر پایینی بود و زیاد اذیت نشدم...ههههههه

بعد از کلی ترافیک حدود ساعت 7 بعدرازظهر به منزل رسیدیم

پی نوشت: طبق معمول من و علی به زیارت رفته بودیم و بابایی سر کار بود ناراحت

 

 

علی و مامانش

 

من و علی داخل حرم

علی و مامانش در حال برگشت از امامزاده داوود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمانه مامان کیمیا
27 شهریور 91 11:31
چه مامان و پسمل نازیییییییی
مامی گل
27 شهریور 91 17:25
به به زیارت قبول چه پسملی چه مامانی خوش باشین البته 3 تایی
مامان مهرناز و آرسام
27 شهریور 91 22:51
سلام زیارت قبول گل پسر دفه ی دیگه رفتین زیارت واسه ماهم دعاکنیدا به به مامان علی خوشگله هم که مثل خودش خوشگل و نااااااااازه خدا واسه همدیگه حفظتون کنه همیشه زیر سایه بابایی مهربون
هانی مامان سامیار
28 شهریور 91 0:28
زیارت قبول باشه علی جونی و مامان سپیده
هانیه صفری
28 شهریور 91 23:07
زیارت قبول راستی مارو دعا کردین!!؟؟ خب دیگه...دارم می رم...بای بای
مامان نیره
29 شهریور 91 14:22
زیارتون قبول علی جون تولد عمه هم خوش تیپ کردیا.
مامان رانیا
30 شهریور 91 13:35
زیارتتون قبول باشه همیشه به شادی
صوفی مامان رادمهر
1 مهر 91 14:01
زیارتتون قبول... چه مادر و پسر خوشجلی ...کیف کردم
مامان امیر رضا
2 مهر 91 19:29
زیارت قبول علی ومامانش قبلش میگفتی التماس دعا بگیم
محمد
3 مهر 91 8:12
زیارت قبول شادباشید وسلامت
مامان یاشار و بهار
4 مهر 91 11:53
زیارتتون قبول. علی جون ایشااله یه روز حاجی بشی
مامان یلدا و سروش
5 مهر 91 0:41
زیارتت قبول گل پسری همیشه به گردش مامانی مهربون
خاطره مامان بردیا
6 مهر 91 15:09
زیارت مامانی و پسملی قبول... چه عکسای نازی
هدی مامان مبین
7 مهر 91 20:14
زیارت قبول... وای چقدر دلم خواست زیارت امامزاده رو....خیلی دوسش دارم... عکستون خیلی ناز و مهربونه.....زنده باشید مادر و پسر
دخترک
9 مهر 91 10:37
سلام زیارت قبول مامان سپید چقده مامان با حوصله ای هستید که تنهایی با علی رفتین زیارت همیشه به شادی لپای اون پسرتو بکشششش
صوفی مامان رادمهر
10 مهر 91 15:44
دلم براتون تنگیده بود اومدم اینجا روی ماه تون رو ببینم...بووووووووووووس
مامان طاها
10 مهر 91 16:18
سلام مامان علی کوچولو من مامان طاها هستم امروز با بلاگتون آشنا شدم، کوجولوی من 4ماه است ولی به تپلیه علی جون نیست می خواستم راهنماییم کنید که چی کار باید بکنم وزن کوچولوی من هم بیشتر شه؟ شما فقط شیر خودتون رو به کوچولوتون می دادین؟ هر چند ساعت؟ چند دقیقه می خوردن؟ پیشاپیش ممنون از راهنمایی تون
فهیمه مامی حدیث
29 مهر 91 18:26
زیارت قبول باشه چه عکس خوشگلی مامان و پسر خیلی نازید ماشاالله