علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

عکس های علی در عکاسخانه 2

1391/6/17 11:38
نویسنده : مامان علی
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

اول شهریور یعنی درست 3 روز مانده به 16 ماهگیت به همراه عمه فاطمه وخاله بابا مهدی بردمت عکاسی...واسه این اسم آتلیه نمی برم چون هیچ دکور خاصی و امکانات خاصی نداشت.افسوس...اما مثل همه جا پول خوبی گرفت...متفکرهههههههههه....اما چون نزدیک خونه بود بردمت....سری قبل بهت قول داده بودم که ببرمت یک آتلیه درست و حسابیخیال باطل...اما به خاطر مشغله کاری بابا نتونستیم ببریمت..خجالت..شرمنده نینی کوچولوی منقلب

 

 اینم از عکسهااااااااااااااااااااااااااااااا

3 تا اول رو 20*25 چاپ کردیم

 

علی در عکاسخانه 2

 

علی در عکاسخانه 22

 

علی در عکسخانه 23

 

حالا عکسهای 13*18

علی در عکاسخانه 24

 

علی در عکسخانه 25

 

علی در عکسخانه 26

 

 درست سال قبل هم روز 1 شهریور بردمت آتلیه ...اون موقع 3 روز مونده بود که چهار ماه بشی عزیز دلم...اینم عکس اون موقع ...که 50 * 70 چاپ کردیم

 

 

 پی نوشت: اون پیراهنی که رنگش سبز هست رو هم 4 ماهگی پوشیده هم 16 ماهگی....یعنی تو این مدت بچم اون همه تپل بود الان لاغر لاغر شده....گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آرسام و مامان مهرناز
17 شهریور 91 23:19
سلام عزیزدلم
اول:سالگرد ازدواجتون با تآخیر مبارک
آخه چند وقت نی نی وبلاگ مشگل داشت و نمیشد بیام وبت،همش به دربسته میخوردم!!
دوم:مبارک عکسای قشنگ علی جون
آخه بچه خودش به این نازی وجیگری هرجا و هرجور ازش عکس بگیرین خوششششششگل میشه خوب


مرسی خانمی
روی ماه آرسام جونی ببوس

محمد
18 شهریور 91 14:01
خیلی خیلی عکسا قشنگ بودن . همیشه سالم وشاد باشید
صوفی مامان رادمهر
18 شهریور 91 14:36
خیلی عکسات خوشجل شدن علی کوچولو... مخصوصا اون عینکیه... خیلی عینک آفتابیت با کلاسه ها... بوووووووووس
فرناز مامان ایلیا
19 شهریور 91 1:35
وای سپیده من عاشق فیگورهاش شدم... و عاشق عکس سومیه...مبارکش باشه...
مرد كوچك من
19 شهریور 91 8:47
اي جون دلممممممممم عزيزم خيلي نازه عكسا آدم دلش ميخواد گازش بگيره
مامان عرشیا
19 شهریور 91 9:24
عزیز دلم عکسهات خیلی خوشگل شدن. دلم هم خیلی برات تنگ شده بود . میبوسمت . بوسسسسسسسسسس
زهرا مامان قاصدك
19 شهریور 91 10:46
الهي نازي ! عكساش قشنگ شده
مامان رانیا
19 شهریور 91 20:49
چه عکس های خوشگلی کلی حال کردم
هدی مامان مبین
19 شهریور 91 21:01
سپیده جون عکساش عالی شدن......مثل خودششش یعنی فیگور دوم که شونه اشو اورده بالا عشقه منه............لختیاشم که جیگرررررر با پاپیونششش
پیراهن سبزشم....مبین هم یه لباس داره هم اون موقه پوشیده هم الان...شکر علی جون سالم و خوش قد و بالاست...ببوسشششششششششششش


ممنون گلم....فدای دقتت خانمی
مبین خوشگله رو ببوس
هانی مامان سامیار
20 شهریور 91 12:24
وای چه علی جونی نازی داریم ما .................فداش شم الهی
مامان یاشار و بهار
20 شهریور 91 13:22
تریپپپپپپپپپپپت منو کشته نفسسسسسسسس !!!!!!!!! بوووووووووووس.
مامان یلدا و سروش
20 شهریور 91 23:44
ای جونم این پسر خوشتیپ کیه. چه جیگری شده این گل پسری.ماما سپیده اسپند یادت نره
خاطره مامان برديا
21 شهریور 91 10:27
واي خيلي خيلي خوشگل بود. همه عكسا عالي شدن. مخصوصا عكس دومي كه عاشقش شدم
مامان امیر رضا
23 شهریور 91 22:11
خیلی نفسی علی کوچولو. برات اسپند دود کنیم
مامی گل
25 شهریور 91 17:35
قربون خودت و عکسهای نازت
هانیه صفری
28 شهریور 91 23:02
وااااااااااااااااااااااااای خیلی نازی ببخشین که دیر بهتون سر زدما
خاله جون
4 مهر 91 15:19
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد