علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

شب آرزوهاااا

1391/3/4 23:08
نویسنده : مامان علی
878 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، امشب یعنی اولین شب جمعه ماه رجب به نام لیله الرغائب یا شب آرزوهاست....خدا در این شب فرشته هاشو به زمین می فرسته تا دعا و  آرزوهای خوب بندگان رو مستجاب کنه......

 

منم کلی برات آرزو می کنم که امیدوارم به حق این شب عزیز مستجاب بشه انشاءالله


آرزو میکنم که بتوانم در کمال آرامش و به بهترین نحو ممکن بزرگت کنم تا بنده خوب و صالحی باشی

آرزو میکنم که من و پدرت بتوانیم تمام شرایط مورد نیازت رو هم از لحاظ معنوی و هم مادی برایت فراهم کنیم تا هیچ وقت احساس کمبودی نداشته باشی

آرزو میکنم که قدرشناس باشی و قدر محبت بدونی و اگر کسی خواسته یا نا خواسته بهت بدی کرد چشمهایت رو ببندی و بگذری و ببخشی

آرزو میکنم که خدا اینقدر بهت بده تا بتونی دستگیر دیگران باشی

آرزو میکنم که به بالاترین درجات علمی دست پیدا کنی و برای خودت و خانواده ات و جامعه ات افتخار آفرین باشی

آرزو میکنم که اگه هر وقت با پستی و بلندی های دنیا مواجه شدی و زمین خوردی دوباره (مثل الان که هزار بار زمین می خوری ولی هر بار با شور و اشتیاق بلند میشی و راه میری) بلند شوی و با قدمهای محکم و استوارتر به راهت ادامه دهی

آرزو میکنم که هیچ وقت غم و درد نبینی عزیز مادررررررررررررررررر...امیدوارم هر چی خوشی تو دنیاست نصیبت بشه

آرزو میکنم که خدا همسر و فرزندان خوبی نصیبت کنه و از عشق و محبت سیراب شوی

آرزو میکنم که به آرزوهات برسی و خوشبخت بشی 

آرزو میکنم که بهترین های دنیا نصیبت بشه

آرزو میکنم که عاقبت به خیر شوی عزیز دلممم

آرزو میکنم که .............................

 

علی خوشگله

 

علی در حال رقص

علی ناناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاطره مامان بردیا
4 خرداد 91 22:37
انشاء اله که همه ارزوهات واسه گل پسرت برآورده می شه جیگرشو بخورم با اون پاپیون و رقصش
مامان علي خوشتيپ
4 خرداد 91 23:11
فرا رسيدن ماه رجب رو به شما تبريك ميگم. خدایا به حق این شب عزیز (شب آرزوها)همه رو به آرزوهاشون برسون. خدایا ما را آن ده که آن به. خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان. اگه تو اين شبا دلتون به جايي پركشيد ما رو فراموش نكنيد عجب جيگري شده اين گل پسري
مامی گل
4 خرداد 91 23:38
الهی امین قربون پاپیونت بشم من ببین چه مامان مهربونی داری پس به افتخار مامان بده قر قشنگرو
محمد
6 خرداد 91 10:25
امیدوارم به همه آرزوهات برسی .
مامان پسر خرداد
7 خرداد 91 9:04
با تمام آرزوهایی که مامانی برات کرد منم یه آرزو می کنم برات همیشه مرد صبر و صبوری باشی و سخاوت هیچوقت فراموش نکنی علی عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
7 خرداد 91 11:49
از ته دل ارزومندم همه آرزوهای همه مادرها براورده بشه آخ که منو کشته با این پاپیون و کراواتی که میزنه
صوفی مامان رادمهر
7 خرداد 91 11:57
الهی آاااااااااامین برای همه آرزوهای قشنگ مامان.... آخه بیام خودتو بخورم، پاپیونت رو بخورم، اون دستای خوشمزه ات رو بخورم... آخه چی کار کنم از دست تو خوشمزه
شاپرک مامان مهدی
7 خرداد 91 16:25
خدا ارزوی مامانهای مثل مامان سپید رو حتما براورده میکنی قربون قر دادنش وپاپیونش برم من
دخترک
8 خرداد 91 15:36
امین میگم واسه همه آرزوهای قشنگتون آمیییییین
هانی مامان سامیار
9 خرداد 91 0:48
الهی فدای این فرشته خوش تیپ بشم من الهی همه آرزوهای مامان سپیده هم برآورده بشه الهی آمین
محمد
10 خرداد 91 13:06