علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

چرا اسمت علی شد؟

1390/8/5 12:02
نویسنده : مامان علی
857 بازدید
اشتراک گذاری

من تازه 2 ماهه باردار بودم و مدام دنبال اسمهای خوشگل برای شما بودم اما هنوز نمی دونستم شما پسری یا دختر، واسه همین هم اسم دختر انتخاب می کردم و هم اسم پسر

اما هر وقت راجب به اسم با بابات صحبت می کردم می گفت حالا زوده بزار جنسیت نینی مشخص بشه اما من دوست داشتم فندق تو دلیمو با یک اسمی صدا کنم دیگه

 

واسه همین یک روز با اصرار من با بابا نشتیم و کلی اسم انتخاب کردیم و شروع کردیم به انتخابهای خودمان رأی دادن و بالاخره با کلی حرف زدن و رأی دادن قرار شد اگه نینی ما پسر شد اسمش بشه علی و اگه دختر شد اسمش بشه بهار

که عزیز خونه ما شد علی کوچولو.....

 

پسندها (1)

نظرات (0)