علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

زمانیکه مامانم فهمید من تو دلشم

1390/8/16 14:06
نویسنده : مامان علی
674 بازدید
اشتراک گذاری

قصه از اونجایی شروع شد که من و بابا مهدی تصمیم گرفتیم که شب 21 ماه مبارک رمضان سال 89 به مشهد سفر کنیم.

 

ساعت 8 صبح به علت اینکه تعطیل بود و دیرمون شده بود بابا تصمیم گرفت با موتور بریم و با کلی وسیله به سمت فرودگاه حرکت کردیم بعد از رسیدن به مشهد و با کلی گشتن یک هتل خوب به نام اخوان پیدا کردیم و آنجا مستقر شدیم.

 

من تو مدت سفر اصلا حالم خوب نبود بی اشتها شده بود ولی اشترودل خیلی دوست داشتم اما روز سوم تو حرم در حال نماز خوندن بودم وقتی به سجده رفتم بوی بدی حس کردم و حالت تهوع بهم دست داد و سریع به بابا گفتم و رفتیم داروخانه یک بیبی چک گرفتیم

                                                                              

بلـــــــه .... عزیزم تو تو دلم بودی 

 

 

امام رضا شما رو به ما هدیه داده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)