علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

قند عسلم 6 ماهگیت مبارک

1390/8/4 14:38
نویسنده : مامان علی
770 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان امروز دقیقاً 6 ماهت تموم شد

دیگه شدی شیطون خونه، همه جای خونه رو سینه خیز میری و گاهی هم که خسته میشی نیم خیز خودت می شینی، اصلاً خواب نداری، دوست نداری غذا بخوری ولی مامانی به زور بهت غذا میده آخه باید رشد کنی

پسرکم دیگه کم کم داری بزرگ میشی از علائم بزرگ شدنت اینه که وقتی بغلت می کنم دستم درد میگیره ههههه

ولی من دارم حسرت می خورم که این دوران چه زود داره سپری میشه

همین دیروز بود که از بیمارستان با سلام و صلوات آوردیمت خونه

همین دیروز بود که بند نافت افتاد و همین دیروز بود که حلقه ختنه ات افتاد اما حیف چه زود.....

 

اما همراه با 6 ماه شدنت سرمای شدیدی خوردی که وقتی برای چکاپ 6 ماهگیت پیش دکتر بردمت بهت کلی دارو داد اما من دلم نیومد بهت دارو بدم آخه دوست نداری و اذیت میشی

اما با اینکه سرما خوردی هیچ چیزی تغییر نکرده و همش دوست داری شیطونی کنی، دیگه دست و پاتو کامل میشناسی و دوست داری بخوریشون

هر چیز که دم دستت باشه اول با دهنت تستش می کنی، تا صدات می کنم دنبال صدام می گردی و وقتی پیدام میکنی سریع به حالت سینه خیز میای پیشم

 

گل پسر مامانی بینهایت دوستت دارم

علی

 

علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه فاطمه
19 آبان 90 18:07
سلام عمه جووووووووون شما خیلی نازی من شما را به اندازه تمام ستاره های آسمون دوست دارم
مامان رانيا
22 آبان 90 18:33
6 ماهكي ات مبارك خاله جون