علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

سفر خمین و نگرانیهای من و بابات

1390/8/16 14:07
نویسنده : مامان علی
626 بازدید
اشتراک گذاری

برای عید فطر سال 89 من و بابات به خمین سفر کرده بودیم و حال خوبی نداشتم و نشونه های بدی داشتم که قبلا تجربه کرده بودم و نینی قبلی از بین رفته بود

برای همین سریع خودمو به بیمارستان رسوندم اما چون روز عید بود و همه جا تعطیل در بیمارستان هم هیچ متخصصی نیود و کلی حرص خوردیم و نگران بودیم که نکنه دوباره این حالت من باعث از بین رفتن نینی تو دلیم بشه

 

تا اینکه به تهران برگشتیم و شبانه به بیمارستان رفتیم تا صدای قلب مهربونت رو شنیدم خیال هر دمون یعنی من و بابات راحت شد

دوستت دارم بره تو دلـــــــــــی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حمید کوچولو
22 آبان 91 12:12
سپیده جون شما اصالتا خمینی هستی?

نه عزیزم
همسرم متولد گلپایگان هست.....اما اقوام و آشناییهایی در خمین دارند