علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

سفر به انزلی

1391/1/21 21:43
نویسنده : مامان علی
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

جونم برات بگه که پنجم اسفند ماه که اثاث کشی کردیم همون روز خاله فهیمه من زحمت کشید و اومد کمک تا خونه رو بچینیم و از روز بعد مامان پروین اومد پیشمون که شما رو نگه داره که من به کارهام برسم اما بنده خدا با این پا دردش هم شما رو نگه داشت, هم غذا درست میکرد و هم کلی به من در چیدن خونه کمک کرد ...خدایی دست گلش درد نکنه که این همه واسه ما زحمت میکشه بعد از چهار روز خاله سیما قصد سفر به همراه مامان به انزلی رو داشت بنابراین اومد دنبال مامان جونی ....که در همین حین به من هم گفت بیا یه چند روزی بریم سفر که خستگی اثاث کشی از تنت بیرون بیاد من از این پیشنهاد خیلی خوشحال شدم اما با اجازه دادن بابات این خوشحالیم چند برابر شد هههههههه (تعارف اومد نیومد داره)

بنابراین در تاریخ 10 اسفند ماه 90 به سمت انزلی حرکت کردیم .....اما از دردونه کوچولو بگم که در مدت سفر چه در راه رفت و چه در راه برگشت کلی پسر خوبی بودی اصلا صدای گریه یا بهانه گیری ازت نشنیدم و ازت ممنونم که گذاشتی سفر به همه خوش بگذره

سفر خیلی خیلی خوبی بود و برای اولین بار بود که دریا رو دیدی و کلی ذوق کردی و همش می خواستی بری سمت آب اما چون هوا سرد بود نمیشد.....

پی نوشت: به علت سفر ناگهانی به انزلی متاسفانه قرار با دوستان عزیز نینی سایتیمو از دست دادم

علی

 

علی

 

علی

 

علی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رانیا
21 فروردین 91 20:30
به به چه پسر خوبی سپید لاغرتر شدی عکسهای خوشگلی
مامان یاس
21 فروردین 91 20:56
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
فرناز مامان ایلیا
21 فروردین 91 20:59
عزیزم چقدر بزرگ شدی...چقدر ناز شدی...هم تو هم مامانت...بوووس
صوفی مامان رادمهر
22 فروردین 91 9:14
به به چه مادر و پسر خوشملی... شاد باشین همیشه
مامان پسر خرداد
22 فروردین 91 9:18
خوش اومدین به استانمون امیدوارم واقعا خوش گذشته باشه
سمانه مامان کیمیا
22 فروردین 91 9:39
وای چه عکسای نازی چه مامان خوشگلییییییییی خوش باشید همیشه
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 91 10:22
خدا رو شکر حسابی خوش گذشته و خستگی اسباب کشی در رفته عکسا خیلی نازه. مخصوصا اونی که مامان و نی نی با هم هستید سپیده خیلی عوض شدی. خیلی لاغر شدی. ناز بودی نازترم شدی