علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

یک سالگی میوه دلم

1391/2/4 0:57
نویسنده : مامان علی
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم در کمال ناباوری من و پدرت یک سال از حضورت در کنارمان گذشت...حضوری گرم و دلنشین....چقدر بودنت به زندگیمان آرامش بخشید....یک سال با تمام دل خوشی ها و دلواپسی هاش گذشت....خدای عزیزم ممنون از اینکه لیاقت مادر شدن را به من دادی ..... لیاقت زیستن در کنار فرشته کوچک آسمانی .... خدای مهربون درست در زادروز تولد پسرم در ساعت 4:45 بعد از ظهر من او را در آغوش کشیده بودم و می بوسیدمش و از اینکه پسر کوچولوی من یک ساله شده بود اشک شوق می ریختم و هزاران بار شکرت کردم....چقدر لحظه قشنگی بودماچقلبماچ

پارسال در چنین لحظاتی مملو از دلهره و استرس بودم ....نگرانیم این بود آیا نی نی کوچولوی من سالم هست یا نه ...اما دقایقی بعد از اینکه با چشمان خیس وارد اتاق عمل شدم و وقتی چهره دوست داشتنی پسر گلم را دیدم به آرامش رسیدم و به خواب عمیقی فرو رفتم.. و اینک امسال نیز از بوئیدن عطر تن تو و در آغوش کشیدن تو و بوسیدن تو و در کنار تو و با تو به خواب رفتیملبخندقلبلبخند

 

علی یکساله من

 

  علی جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

صدیقه
9 اردیبهشت 91 13:32
تولدت مبارک ...........ماشالله به تو پسر ناز نازی که راه افتادی ... بوس
صوفی مامان رادمهر
9 اردیبهشت 91 14:34
یک سالگیت مبارک شیرینم...الهی که صد سال در کنار بابا و مامان خوبت به شادی زندگی کنی
خاطره مامان بردیا
9 اردیبهشت 91 14:53
تولدت مبارک تپلی من عینکت من و کشته خوش تیپ انشاء اله که 120 ساله شی عزیزمممممممممممم
دخترک
10 اردیبهشت 91 18:44
سلام ای جونم تولدش مبارکککککککککک ایشالا 120 ساله بشه این مرد کوچک. ما را از یاد برده ای آیا مامان سپید؟ ولی من شمارو از یاد نمیبرم که.
هدی مامان مبین
10 اردیبهشت 91 18:52
وای یکساله شدی عسل ماشاالله هزار ساله بشی دوستت دارم شاد و سالم باشی تولدت مبارک
sara
10 اردیبهشت 91 20:41
تولدت مبارک علی کوچولو .....انشالا تولد 120 سالگی با شادی و سلامتی چه خوش تیپ ...بوسسس
مامان رانيا
13 اردیبهشت 91 14:09
تولدت مبارك
مامان رانيا
13 اردیبهشت 91 14:10
افرين چه پهلواني
هانی مامان سامیار
14 اردیبهشت 91 11:07
یک سالگی علی جونی مبارک باشه ان شال... 120 سال زیر سایه پدر و مادرش با خوشحالی زندگی کنه بوسسسسسسسسسسس
نرگس
17 اردیبهشت 91 14:12
یک سالگیت مبارک گل پسر
فرناز مامان ایلیا
17 اردیبهشت 91 16:49
پسر خوشگل تولدت مبارکه...بوووووووس...
مامان پسر خرداد
20 اردیبهشت 91 10:02
سلام علی جون تولدت مبارک ببخشید که خیلی دیر شد ولی انشاء اله 120 ساله بشی خاله جون یه عالمه بوس
شاپرک مامان مهدی
20 اردیبهشت 91 11:13
تولدت مبارک باشه اقا کوچولو چه تیپی هم زدی