علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

شیطنت های دردونه کوچولووو

1391/1/21 22:10
نویسنده : مامان علی
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

روز های آخر سال 90 در حین جابه جایی وسایل کمد و تمیز کردن کمدها بودم که ناگهان دیدم علی غیبش زد هر چی صداش زدم جواب نداد نگران شدم همه جارو دنبالش گشتم اما بعد از چند دقیقه دیدم صدای دد گفتنش از داخل کمد میاد رفتم دیدم در کمد نیمه بازه و علی داخل کمد نشسته و داره با بخارشو بازی میکنه ....از دست این وروجک نمی دونستم بخندم، دعواش کنم.........

 

علی

 

وقتی که دیدمش قیافه اش رو اینطوری کرد...

علی

 

وقتی که از کمد بیرونش آوردم و خواستم بخارشوی رو هم بیرون بیارم که منزل رو تمیز کنم با من مسابقه میله کشی بخارشوی داد اینم سندش....

 

علی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرناز مامان ایلیا
21 فروردین 91 22:30
وایییییی عکس آخری خییییییلییییییی باحاله...جونم....
مامان پسر خرداد
22 فروردین 91 9:15
الهی .سال نوت مبارک علی کوچولو خیلی با حال پسری
صوفی مامان رادمهر
22 فروردین 91 9:31
ای جونم که شیطونی اینجوری از چشمای نازت می باره شیطونک کوچولو...در پناه خدا باشی همیشه شیرینممم
سمانه مامان کیمیا
22 فروردین 91 9:38
ههههههههههههه ای شیطون عکس اخریه خیلی با مزه بود
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 91 10:16
الهی فدات شم شیطون بلا چقدر همه عکسات نازه