علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

دردسر خواب

1391/1/21 21:41
نویسنده : مامان علی
686 بازدید
اشتراک گذاری

حدود 20 روز میشه که من و علی دیگه تو تختامون نمی خوابیم آخه بعد از اثاث کشی اتاق علی سرد بود و من مجبور شدم رختخواب علی رو تو هال بندازم که علی سرما نخوره و چون علی شبها هنوز واسه شیر بیدار میشه من هم مجبورم کنارش بخوابم اما کاش فقط همین بود در طول شب کلی غلت میزنی و چرخش 180 درجه داری یعنی میتونم بگم که کل هال رو در شب سیر میکنی و وقتی هم به دیوار یا جایی برخورد میکنی که دیگه نمی تونی غلت بزنی شروع به غرغر کردن میکنی که چرا نمیشه ....همش جای وسیع می خواهی

باید برای مشکل خوابت چاره بیندیشم اما چه چاره ای خدا داند................

 

علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرناز مامان ایلیا
21 فروردین 91 22:27
iهههههه چه جالب ایلیا هم 18 درجه 360 درجه میچرخه تو خواب...هههههه
مامان پسر خرداد
22 فروردین 91 9:16
چقدر ناز خوابیدی عزیزم .
صوفی مامان رادمهر
22 فروردین 91 9:30
داره یواش یواش گرم می شه سپید جون... غصه نخور... آخه تو چقدر معصوم و ناز خوابیدی عزیزمممم
خاطره مامان بردیا
22 فروردین 91 10:18
چه باحال. فکر می کردم فقط بردیا بد خواب باشه
بابای ارشیا خان
28 فروردین 91 1:57
چه ناز و چه معصومانه آرمیده تا برای فردا انرژی بگیره. خداوند براتون سالم و باعزتش کنه . اجازه میخوام یکی از عکسای مرد کوچکتون رو بزارم قسمت دوستای خوب ارشیا . اگه موافق بودید خبرم کنید .


سلام٫ ممنون که به وبلاگ علی سر من سر زدی
خوشحال میشم که علی جزو دوستان ارشیا جون باشه