علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

کلاس هوش و خلاقیت

1393/5/20 8:53
نویسنده : مامان علی
2,783 بازدید
اشتراک گذاری

مهد کودکی که میری تابستان چندین کلاس فوق برنامه و تابستانی گذاشته بود.. کلاس موسیقی.. نقاشی.. ژیمناستیک... هوش و خلاقیت و غیره اما من وقتی با مدیر مهد صحبت کردم که چه کلاسی برای سن شما مناسب هست ایشون کلاس هوش و خلاقیت رو پیشنهاد دادند... که من به فرموده ایشون شما رو برای کلاس هوش و خلاقیت ثبت نام کردم که البته خیلی هم راضی بودم.. هر هفته یک روز کلاس داشتید که وقتی اون روز به خونه میومدی یک کاردستی خوشگل همراهت بود که خودت در ساخت اون خیلی کمک کرده بودی..آرام

 

ماهی با استفاده از بشقاب یکبار مصرف

انواع میوه ها با استفاده از مقوای رنگی

گلابی... سیب.. پرتقال

انواع کفشدوزک با سی دی

 

پرچم یا علی برای شبهای احیا با استفاده از نی و مقوا رنگی

مار با استفاده  از مقوا رنگی و پولک

فیل با استفاده از مقوا رنگی و سی دی

زنبور با استفاده از لوله دستمال توالت.. تلق و کاغذ رنگی

جامدادی با استفده از جای سیدی و ربان 

اینم نمای داخلی

کارت پستال با استفاده از مقوا رنگی..کاموا...پوست پسته

محبت این هم تعدادی از کاردستی های پسر طلای مامانمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هنرهای دست ساز چیکچی
28 مهر 93 9:31
خیلی عالیه