علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

علی و عکساش 2

1392/12/27 9:44
نویسنده : مامان علی
850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسملمقلب

سلام به مردکوچیک خونهقلب

سلام به علی جونی خودمقلب

مامانی من واقعا شرمنده ات هستم که به خاطر مشغله روزمره دیر به دیر وبلاگت رو آپ میکنم

سری دوم عکسهایت رو برایت به یادگار اینجا میزارمماچ

بغلدوستت دارم شیرین عسل زندگیمبغل

عشق کوچولو در حال خونه سازی

علی 1

عشق کوچولو در حال تک چرخ زدنتعجب

علی 2

نقاش کوچولوی مامانقلب

علی 3

 

علی 4

عشق کوچولو که تازه از حموم بیرون امدهبغل

علی 6

عشق کوچولو دوباره نی نی شدهنیشخند

علی 5

مهندس مریض مامان در حال تعمیراتزبان

علی 9

عشق کوچولوی مامان و تعادلتشویق

علی 10

 

علی 11

عشق کوچولوی مامان عاشق کولی خوردنهنیشخند

علی 12

بغلبغلبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

معصـومـﮧ
27 اسفند 92 18:52
ووووووووووی دلم براش یه ذره شده بود
هدی مامان مبین
6 فروردین 93 12:22
یعنی با اون لباس نخی هااااش دلم میخواد بخورمش..خیلی شیرین عسل میشه..هزار ماشالا تنش سلامت مرد کوچولو
ملیحه مامان پریا
29 فروردین 93 22:53
حس افتادن بهم دست میده وقنی اون عکش علی رو روی تخم مرغ شانسی میبینم