علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

سی ماهگی دلبندم

1392/8/7 19:09
نویسنده : مامان علی
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

از روزیکه پا به این دنیا گذاشتی و تا امروز که 30 ماهه شدی بهترین لحظات عمرم رو برایم رقم زدی

قلبنور مردانگی در چشمانت همیشه پایدار مرد کوچک 30 ماهه منقلب

قلبدوستت دارم وروجک کوچولومقلب

روز چهارم آبان ماه 92 شما 30 ماهه شدی... و به افتخار 30 ماهه شدنت با بابا مهدی به رستوران رفتیم و چلو کباب کوبیده خوردیم... بعد هم برای شما یک کفش البته به انتخاب خودت یک بوت خوشگل خریدیم... اینقدر دوسش داشتی که حاضر نشدی حتی از پات در بیاری و همونجوری با کفشهای نو از مغازه خارج شدی... همش بهشون نگاه می کردی و ذوق می کردی.. بوووس شیرینمماچماچ

و سی یکمین ماه زندگیت با سرما خوردگی خفیفی شروع شدناراحت

روز پنجم آبان ماه هم چون بهت قول کیک داده بودم رفتم برات بخرم که متاسفانه همه کیک ها بزرگ بود و حتی طرح بچگونه نداشت... مجبور شدم شیرینی تر بخرم و مثل کیک کنار هم بچینم و شمع بزارم روش تا فوت کنی... خلاصه یک جشن کوچیک دو نفره مامانی و پسملی گرفتیم.. آخه بابا ماموریت بود واسه همین نشد که جشن 3 نفره بگیریم

پسرکم در 2 سال و نیمگی:

  • کامل و واضح حرف میزنه
  • جوراب و شلوارشو میتونه در بیاره و بپوشه
  • گاهی قهر میکنه .. داد میزنه و عصبانی میشه
  • گاهی هم لوس میشه و مدام بوسم میکنه و میگه دوست دارم
  • مدام به قول خودش در حال خبارکاریه (خراب کاری)
  • عاشق دیدن کارتن و مخصوصا باب اسفنجی و عمو پورنگه
  • تو چیدن و جمع کردن سفره خیلی کمک میکنه
  • چند تا شعر بلده و میخونه
  • عاشق بره تو دلی هم هست و مرتب شکم مامانی رو بوس میکنه و میگه نینی دوست دارم
  • و اینکه پسرکم تازگیها به شیر علاقه پیدا کرده و دو هفته ای هست که شیر میخوره
  • دست و صورتش رو خودش میشوره
  • و از همه مهمتر دیگه پوشک نمیشه (در پست بعدی کامل توضیح داده می شود)
  • قد 93 و وزن 12.5
  • و کلی کارهای دیگه که مامانی فراموش کرده ....متفکر

عکسها در ادامه مطلبهورا

4 آبان ماه

علی در رستوران منتظر غذاااا

علی و بابا در رستوران

بوتی که علی جونی خودش انتخاب کرد

بوت

شیرینی تر مذکوررررزبان

شیرینی تر

علی 42

نازنینم تا دنیا دنیاست عاشقانه دوستت دارمممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

زهرا مامان قاصدك
7 آبان 92 13:50
سلام علي كوچولو
سي ماهگيت مبارك باشه گلم
دلم خيلي برات تنگ شده بود آخه چند وقتيه خيلي فرصت نمي كنم به دوستاي كوچولوم سر بزنم ! ماشاا.. چقدر مرد شدي؟!



ممنون خاله جون
زهرا مامان قاصدك
7 آبان 92 13:53
سپيد جون درست متوجه شدم ني ني داري آره ؟!؟!
قدمش مبارك باشه خانمي


بله عزیزم یک دخمل تو راه دارم..
هیراد و عمه لیلاش
7 آبان 92 21:30

قشنگ خاله سی ماهه شدنت مبارک عزیزم
هزار ماشالله برای خودت دیگه مردی شدی عزیزم
این بوسها هم برای مسافر کوچولو توی راه

تشکر خاله مهربووون
هیراد و عمه لیلاش
7 آبان 92 21:35
راستی خاله جون شیرینیهات هم خیلی خوشگل و خوشمزه تزئین شدن
بوتهات هم مبارک باشه خیلی خوشگلند ،انشالله کفشهای دامادیت رد بخری گل من


ممنون..
ایشالا
مامان طلا
7 آبان 92 23:59
وای سپید کپی برابر با اصل پدر . خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگت .

ممنون که بهمون سر زدی
علی واقعا باباشه
مرجان
8 آبان 92 16:49
سی ماهگی علی جوونی مبارک باشه، همیشه سلامت باشی عزیزم.
مادر و پسر خوب دو تایی جشن میگیرینا ، البته اگه بیشتر دقت کنی سه نفری جشن گرفتین ( دخمل خوشگلت هم حسابه دیگه )
سپیده جون چجوری تونستی به شیر خوردن علاقمندش کنی؟ به من هم یاد بده.
و از همه مهمتر بی صبرانه منتظر پست بعدیت هستم، چون خودم موفق نشدم و فعلاً بی خیال از پوشک گرفتن رادین شدم.

ممنون مرجان جونی
ههههه دخملم رو فراموش کردم... دخملی تو قلبمه
مرجان جون مدیون پسر خاله علی هستم می اومد جلوی علی با اشتها شیر می خورد بعد چون علی خیلی دوسش داره ازش تقلید کرد الان روزی 2 تا 3 لیوان شیر میخوره
به زودی پست جدید با توضیحات کامل میزارم
ببوس رادین جونمو
هدی مامان مبین
8 آبان 92 21:00
نور مردانگی در چشمانت همیشه پایدار مرد کوچک 30 ماهه من
کیف کردم....
همیشه بخند علی کوچولو
تنت سلامت

ممنون هدی مهربون
◕ معصـومـﮧ ◕
9 آبان 92 21:39
قبل از هر چیزی بگم که عاااااااااشق این جمله ات شدم: نور مردانگی در چشمانت همیشه پایدار مرد کوچک 30 ماهه من

30ماهگی علی جونی مباررررررررک ایشالا 30سالگی خودش و 30ماهگی نی نی ِ علی کوچولو (الکی الکی مادرشوهر و مادربزرگت کردم رفت )

خبارکاری و قررررررربون

پوشک گیرون هم مبارک ایشالا پوشک گیرون کنجد جووووووووونم (مث ساعت زمان هی میبرمت آینده برت می گردونم)

بوت ها هم مبارکش باشه


فدات شم عزیزم
دوست دارم همه اینها رو ببینم اما دوست ندارم پیر بشم
◕ معصـومـﮧ ◕
10 آبان 92 16:56
سپیده جون چهارشنبه تولدت بود؟؟؟

اره مهربونم
از کجا فهمیدی؟
ملیحه مامان پریا
11 آبان 92 20:44
علی کوچولو سی ماهگیت مبارک باشه گل پسر
امیدوارم زندگیتون مثل همون شیرینیهای تر همیشه شیرین و تر و تازه باشه

مرسی
مامان ساجده
11 آبان 92 21:02
علي جونم ٣٠ ماهه شدنت رو تبريك ميگم
كباب كوبيده هم نوش جونت
بوتت هم خيييلي قشنگه آفرين به اين گل پسر خوش سليقه


تشکر خاله جون
مامان حمید کوچولو
12 آبان 92 15:19
سی امین ماه از زندگی قشنگت مبارک باشه

وای خوش به حالت که تونستی این پروژه پوشک گیری رو پشت سر بگذاری.
من که هولم گرفته.


مرسی
سخته اما هنوز واسه حمید کوچولو زوده
محمد
12 آبان 92 15:23
هر کجا ذکر "حسین" بود تورا یادم هست هر کجا اشک "حسین "هست مرا یادی کن . ایام سوگواری سالار شهیدان تسلیت باد . التماس دعا
خاطره مامان بردیا
12 آبان 92 18:43
30 ماهگی مبارک عزیزمممم


◕ معصـومـﮧ ◕
12 آبان 92 21:35
اوایل که اومدم وب علی ، آرشیو و خونده بودم...
میدونستم تولدت آبانه اما فک کردم 18 آبانه دوباره رفتم اون پست و خوندم ، دیدم 8 آبانه

حالا با چند روز تاخیر تولدت مبارک

مرسی گلم
دوست دارم
سمیرا مامان آنیتا
13 آبان 92 9:14
دو سال و نیمگی ات مبارک پسر باهوش
ایشالا تا همیشه سرحال و سلامت و خوشبخت باشی

سپیده جون من سر این پستت رکورد زدم باور کن 4 بار بازش کردم و خوندمش اما آنیتا امون نداد یه کامنت برات بذارم .. یه همچین روزگاری داریم با این دو سال و نیمه ها

میسی سمیرا جون
ببوس دو سال و نیمه وروجکت رو
مرد كوچك من
13 آبان 92 11:11
سی ماهه خوشگل مامان تا چشم به هم بذارين 30 سالگيشو جشن ميگيرين در كنار هم

ایشالا
صوفی مامان رادمهر
14 آبان 92 15:15
مبارک باشه عزیزممممممم 30 ماهگیت... عاشقتم خوشگل دوست داشتنی
الهه
18 آبان 92 13:20
بوت خوشگلش مبارک. سپیده باورت میشه پارسا هم موقع لباس پوشیدن میگه این و نمیپوشم خودش میره لباس میاره میگه اینا رو تنم کن. همیشه سالم و سلامت باشی علی آقا. وقتی هم بزرگ شدی و اینا رو خوندی قدر پدر و مادرت و بدون مخصوصا مامان سپیده رو که خیلی برات زحمت میکشه.
فرناز مامان ایلیا
19 آبان 92 1:29
عزیزم سی ماهگیت مبارکه ... نوش جونت شام و شیرینی... بوتهاتم خیلی جیگره خوش سلیقه
متین
19 آبان 92 19:56
سلام سپید جون عزیزم خوبی؟ سی و مین ماه زندگی پسر طلا مبارک ایشالا 120 ساله بشی کوچولو بوووووووووووووووووووووس کفشاتم خیلی خوشکلا ایشالا به خوشی استفاده کنی عزیزم تو دلیت چند ماهشه؟
مامان علی
پاسخ
ممنون گلم کنجد تو دلی 32 هفتشه
بهار
20 آبان 92 1:09
قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://www.ghalebe- weblog.blogfa.com
maman rania
28 آبان 92 7:27
mobarak nosh jon ali jani
مامان عرشیا
28 آبان 92 8:00
سی ماهگیت مبارک نازنینم.میبینم که آبجی دار شدی گل پسر مبارک انشاا... به خیر و سلامتی باشه به خاله سر نمیزنی چرا ؟دلم برات تنگ شده.