علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

نمایشگاه مادر, نوزاد و کودک

1392/7/2 7:07
نویسنده : مامان علی
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

نمایشگاه مادر, نوزاد و کودک امسال مورخ 20 تا 23 شهریور در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد... همزمان با این نمایشگاه چندین نمایشگاه دیگر هم از صنایع مختلف مانند نوشیدنی ها, نان و کیک و ... هم برگزار شده بود.

ما هم جمعه 22 شهریور ساعت دو و نیم به همراه خاله سیما به نمایشگاه رفتیم....

شرکتی هم که بابا مهدی کار میکنه در نمایشگاه نوشیدنی ها غرفه داشتند که در ابتدا رفتیم به بابا مهدی سر زدیم و با همکاران خوب و صمیمی بابا جونی آشنا شدیم و پس از میل نمودن یک آبمیوه خنک راهی شدیم تا بقیه غرفه ها رو ببینیممممم...

علی در حال نوشیدن آب میوه در غرفه شرکت بابا جونی

231

232

علی و باباش

234

بعد از دیدن نمایشگاه های نوشیدنی و نان به سمت نمایشگاه مادر, نوزاد و کودک راهی شدیم ... راههای بین نمایشگاه های مختلف پیاده روی زیاد شد... که هم من و هم علی خسته شدیم... گهگدار می ایستادیم و بعد از خستگی در کردن دوباره راهی می شدیم... بالاخره به نمایشگاه اصلی که مقصدمون بود رسیدیم... چقدر شلوغ بود... علی در محوطه بازی که واسه بچه ها درست کرده بودند مشغول بازی شد و خاله سیما مهربون ایستاد تا ازش مراقبت کنه تا من بتونم دوری تو نمایشگاه بزنم.... اما به علت شلوغی و پیاده روی زیاد خسته شده بودم و فقط به نگاهی سرسری بسنده کردم و نتونستم چیزی برای علی و کنجد بخرم.... و وقتی به علی و خاله سیما رسیدم  دیدم علی شده یک پیشی خوشگل که کلی ذوق کردم... خود علی هم ذوق کرده بودنیشخند

پیشی ملوس من

235

236

اینم پیش ملوسم که به علت خستگی شدید در راه برگشت به خانه تو بغل مامانی خوابش برده

237

238


دوست دارم پسر کوچولوی شیطونمممممم

بغلماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مرجان
14 مهر 92 8:54
چه پسر خوش تیپی ، چه ساعتی هم داره !!! الهی از چشم بد دور باشی که چه پیشی باشی چه نباشی باز هم ملوس هستی.

ممنون مرجان جونی
مامان ساجده
14 مهر 92 23:53
آبمیوه نوش جونت پيشي كوچولو

میسی
مامان آنیل
16 مهر 92 10:41
ای جاااااااااااااان چه پیشی ملوسی روزت مبارک علی جون
مرد كوچك من
17 مهر 92 10:43
پيشي پيشي ملوسم ميخوام تورو ببوسم شيرين پسر ناز
مریم
17 مهر 92 16:32
سلام منم سن ایچ میخوام خو.....علی دلمو آب کرد محکم ببوس پسری رو...
مریم
17 مهر 92 16:32
خوووووووووووش تیپ
مریناز (مامان نیکا)
19 مهر 92 9:13
سپیده جونی دلم واست تنگ شده عزیزم ، خودت و فرشته هات خوب هستین؟ علی کوچولوی نازم رو ببوس ، وبلاگت رو همیشه میخونم ، کلی با نوشته ها و عکس ها حال میکنم ، ببخش اگه دیر به دیر نظر میزارم ، مراقب خودت باش
صوفی مامان رادمهر
20 مهر 92 13:54
جونم عزیز دلم... خیلی دلم برات تنگیده بود... پیشی خوشگله
مامان طاها
20 مهر 92 14:02
عکسها خیلی قشنگ بود. ان شا الله همیشه خوش باشین. راستی مامانی یه کمی هم از کنجد کوچولو بنویس.
مامان طاها
20 مهر 92 14:03
نوووووووووووش جونت.
سمیرا مامان آنیتا
20 مهر 92 15:28
وای وای چه پیشی جذابی من فکر میکردم فقط آنیتای خودم پیشولیه نگو رقیبم داره
متین
22 مهر 92 9:05
سلام عزیزم چه پیشی نازی یه لحظه فکر کردم زبون خودشه چه با مزه چه پدر و پسر خوش تیپی خوشحالم بهتون خوش گذشته ایشالا همیشه به گردش علی جون شیطون بلا حتما حسابی شیطونی کرده و خوش گذرونده بووووووووووووووووووس
هدی مامان مبین
22 مهر 92 12:16
جااانم پیشی کوچولو
قدر مامانی رو بدون که با وجود فندق پا به پاته
همیشه تنتون سلامت
خوشبخت باشید

مرسی هدی مهربون
M
23 مهر 92 16:33
فدااااااااااای پیشی کوشولو بشم من علی جون ساعتت به دستت سنگینی نمی کنه عایا؟
متین
23 مهر 92 19:51
خوشا آنان که با حق آشنایند مطیع محض فرمان خدایند چو ابراهیم اسماعیل خود را فدای امر الله می نمایند عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک
maman rania
24 مهر 92 6:27
pishe maloose