علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

تبلیغ ماست توسط علی

1391/5/9 19:07
نویسنده : مامان علی
1,853 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یک ماه پیش سر سفره ناهار بودیم که ته دبه ماست بود و من نریختم تو ظرف بیارم سر سفره...خود دبه ماست رو سر سفره آوردم و اما علی ...وروجک خونه ماااااااا..

 

علی عاشق دبه ماست شده بود و به هیچ عنوان نمیشد ازش گرفت..سبز

اولش با دقت به دبه ماست نگاه کردمتفکر

علی و دبه ماست 1

بعد دستشو کرد تو دبه ماستلبخندلبخند

علی و دبه ماست 2

بعد تستش کرد و خوشش اومدلبخند

علی و دبه ماست 3

بعد به ماها تعارف کرد تا ما هم تستش کنیمچشم

علی و دبه ماست 4

و در انتها یک عکس تبلیغاتی گرفتقلب

به به عجب ماستیهورا

علی و دبه ماست 5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمانه مامان کیمیا
9 مرداد 91 19:40
نوش جونتتتتتتتتتت
دعا کن با دلت کوچولوت کیمیا هم به زوردی بتونه ماست بخوره ...فکر کنم دخمل شکمو منم دوست داشته باشه


انشاءالله به زودی حساسیت و آلرژی کیمیا جونی تموم میشه و میتونه همه چیز بخوره
فاطمه
9 مرداد 91 20:09
هووووووووووووووووووووم چقده خوشمزه بوددددد
مامان یاشار و بهار
9 مرداد 91 22:47
فدات بشم علی ماستی!!!!!!!!!!!! دخملوک من ولی متاسفانه ماست نمی خوره. نووووووووووش جووووووونت عزیزم.


آخی...علی هم نمی خوره و دوست نداره...فقط از کثیف کاریش خوشش میاد...هههههه
مامان یاشار و بهار
9 مرداد 91 22:48
مامانی علی جونی: چرا منو لینک نمی کنی آخه. بوووووووووووووووووس


حتما لینکتون میکنم...چشممم
محمد
10 مرداد 91 9:45
عباداتتون قبول حق ای ول به علی جون شادباشیدوسلامت
صوفی مامان رادمهر
10 مرداد 91 12:23
هههههههه خیلیییییییی با حال بود... خیلی خندیدم... آفرین چه جالب عکس انداختی... بووووووووووس برای هر دو تون
مامان طاها
11 مرداد 91 18:34
نوش جونت. چقدر با مزه میخوری.
مامان امیر رضا
11 مرداد 91 22:38
نوش جونت عزیزم... فدات شم خاله تو چقدر نازی
مامان نیره
12 مرداد 91 9:08
دخترک
17 مرداد 91 2:22
سلام ای جوووووونم منم عاشق ماست کاله ام. شکار لحظه ها کردیا سپیده جونم از علیبا اون لباس کیمونوش عکس بذار میخوااااااااااامشششششششششش
ahoo
17 مرداد 91 17:55
به به علی خان یه خرده خونه و فرشها رو هم نقاشی کن با ماست خیلی موش موشکی بوس واسه خودش و مامانش
مامی گل
18 مرداد 91 11:36
دوستت دارم
رها
19 مرداد 91 10:57
به به عجب عکسایی..زنگ بزنم این کارخانه بیاد این عکسا رو ببینه... من که دلم خواست!
سمیرا مامان آنیتا
19 مرداد 91 11:57
ای جان عاشق اون صورت جذاب و معصومشم منم همیشه ته کاسه ماست آنیتا رو میدم دستش کثیف کاری کنه
هدی مامان مبین
26 مرداد 91 12:00
ای جان.....خوب تو رو بخوریم یا ماست رو.... خیلی شیرینی مرد کوچولوی جیگر
خاطره مامان بردیا
26 مرداد 91 20:23
قربونت برم من با این تبلیغ کردنت... من یکی که دیگه از این به بعد فقط ماست سون می خرم