علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

ویار بد و کله پاچه خوری

1390/8/3 12:01
نویسنده : مامان علی
1,712 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم وقتی شما تو دلم بودی من تقریبا در 4 ماه اول بارداریم ویار خیلی بدی داشتم و اصلا نمی تونستم غذا بخورم حتی از خیلی از غذاهای مورد علاقه ام هم بدم آمده بود

اما خوش به حال فست فودها و کبابی های سر کوچه مان شده بود آخه بابات همش اونجاها غذا میخورد چون بوی غذا هم من رو اذیت می کرد و حالم بد میشد و خداییش بابا مهدی هم رعایت می کرد

 

اکثر اوقات من و بابات که برای گردش بیرون می رفتیم بیشتر سر از رستوران ها و خوراکی فروشی ها در می اوردیم و بعضی ها بنا به تجربه ای که داشتیم بیشتر بهمون حال میداد یکی از این جاها کله پاچه ای سید مهدی تو ستارخان بود

 

یک روز بابات به من پیشنهاد داد که بریم کله پاچه بخوریم منم که علاقه شدیدی به کله پاچه دارم نتونستم این پیشنهاد بابا رو نادیده بگیرم و بالاخره رفتیم و یک کله پاچه سیر زدیم تو رگ

 

من واقعا حالت تهوع بدی داشتم اما بخاطر علاقه زیاد به کله پاچه نمی گذاشتم غذا هدر بره و خودمو به هر سختی که بود کنترل کردم و این خاطره واسه من و بابا مهدی خیلی جالب بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)