علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

اولین آرایشگاه قند عسل

1391/1/16 0:57
نویسنده : مامان علی
2,106 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم٫ میوه دلم روز 16 فروردین بعد از مدت ها وقت آرایشگات ok شد و  من و تو و بابایی ساعت 1/5 بعدازظهر راهی آرایشگاه شدیم که شما موهاتو کوتاه کنی ...آخه هر وقت برنامه آرایشگاه می گذاشتیم یک مشکلی پیش می اومد و نمی رفتیم....وقتی به آرایشگاه رسیدیم واسه اینکه شما با محیط اونجا آشنا بشی و غریبی نکنی اول بابا موهاشو کوتاه کرد و بعد نوبت پسر کوچولوی ناناز شد که مثل آقاها روی صندلی مخصوص نشست و آرایشگر کاور دورش آنداخت و شروع کرد به کوتاه کردن موهای نوزادی میوه دلم ....آخ که چقدر دلم واسه وقتی که موهات بلند بود تنگ شده ....آخ که چقدر واسه موهایی که دور گوشت فر خورده بود تنگ شده....آخ که چقدر واسه اون قیافه نوزادی خوشگل و معصومت تنگ شده.....

موقع کوتاه کردن موهات خیلی پسر خوبی بودی اما با هر باز و بسته شدن قیچی دوست داشتی ببینی صدای چیه اما بابا مهدی با روشهای مختلف سرتو گرم میکرد برات آهنگ حسنی گذاشت... ساعتشو بهت داد که کلی دوسش داری و ....و منم اونجا نقش فیلمبردار داشتم هههههههه

اما بعد از اتمام کار من دیگه اون نی نی کوچولومو با اون موهای نرم و نازک و فر خورده ندیدم  قیافه علی من خیلی تغییر کرده بود...قیافه اش برام غریب بود شده بود یک پسر کوچولو شیطون 

اما عزیزم چه با مو٫ چه بی مو من عاشقتمممممممممممممم

 

علی قبل از آرایشگاه

علی قبل از آرایشگاه

 

علی داخل آرایشگاه روی صندلی نشسته

علی در آرایشگاه

 

علی بعد از کوتاه کردن موهای نازش

علی بعد از کوتاه کردن موهای نازش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

sara
2 اردیبهشت 91 4:19
به به چه پسر خوبی نشسته تا موهاشو کوتاه کنن .....خیلی خوشگل شدی
صوفی مامان رادمهر
2 اردیبهشت 91 13:43
مبارکههههههههههههه عزیزم چقدر هزار هزار ماشالله خوشگل شدی علی قشنگم...
مامان علی خوشتیپ
2 اردیبهشت 91 13:53
مبارکش باشه.الهی خیلی ناز شده ایشاالله دومادیشو ببینی
سمانه مامان کیمیا
2 اردیبهشت 91 14:23
مبارک باشه ناز بودی نازتر شدی چه اقا هم نشسته
سرور مامان فراز
2 اردیبهشت 91 14:24
ايشالا آرايشگاه دوماديش
هدی مامان مبین
2 اردیبهشت 91 15:21
ماشالا....خیلی پسر شدی.....مبارک باشه...
مامانی درسا
4 اردیبهشت 91 0:52
عزیزم تولدت مبارک انشاالله در پناه حق همیشه شاد باشی و سالم
مبین فرفری
4 اردیبهشت 91 1:04
سلام عزیزم موهای نو مبارک باشه وای عزیزم با موهای جدید چقدر ناز شده
مبین فرفری
4 اردیبهشت 91 1:05
علی آقای ناز نازی تولدت مبارک
مامان امیرمحمد
4 اردیبهشت 91 9:21
وای وای چقدر ناز داره این پسر . علی جون تولدت مبارک پسر قشنگم . انشاءالله صد ساله بشی . بوس بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی . خیلی خوشحال میشم اگه امیرمحمد و به لینک دوستهای خوبت اضافه کنی عزیزم .
مامان علی خوشتیپ
4 اردیبهشت 91 9:37
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
سمانه مامان کیمیا
4 اردیبهشت 91 12:11
تولدت مبارک علییییییییییییی جوننننن
مامي گل
4 اردیبهشت 91 12:25
سلام عزيز دلم الهي فدات بشم دلم برات تنگ شده بود اساسي ماشا... به پسر خوبمون كه رفته ارايشگاه و مثل اقاها ساكت نشسته
مامي گل
4 اردیبهشت 91 12:26
تولد تولد تولدت مبارك
صوفی مامان رادمهر
4 اردیبهشت 91 12:44
تولد مبارک عزیزممم...تولدت مبارک شیرینم...تولدت مبارک علی آقا پهلوون خوشگلم...در پناه خدا شاد و سلامت باشی گلممممممممممم
مامان فافا
4 اردیبهشت 91 12:59
علی جان،عزیزم تولدت مبارک انشالله 120ساله بشی
مادر
4 اردیبهشت 91 16:01
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک شاد باشی و سلامت
خاطره مامان بردیا
5 اردیبهشت 91 15:42
قربونت برم من که اینقدر ناز شدی مبارک باشه البته موهای بلندت هم خیلی دوست داشتما راستی پاپیونت من و کشته