علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

بازگشت به خوشبختی

1390/12/15 22:28
نویسنده : مامان علی
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر از جونم قلب دلبند مادر؛ دوباره بعد از گذشت هفت هشت ماه سختی به منزل جدیدمان یعنی به خوشبختی برگشتیم.

این هفت هشت ماه در خانه خانواده بابا مهدی زندگی کردیم که برای هر دو خانواده خیلی سخت بود. زندگی کردن در یک خانه نود متری با کلی وسیله سخته. زندگی کردن با اخلاقیات و روحیات مختلف مشکله؛ زندگی کردن با قوانین خاص طاقت فرساست... افسوس به همین خاطر هست که می گن هیچ جا خونه خود آدم نمیشه...

هرچند از خانواده بابا مهدی خیلی خیلی دلگیرم دل شکسته اما با این حال ازشون تشکر می کنم چون بالاخره اونها هم من و هم شرایط من رو تحمل کردند و به قول بابا مهدی من رو توی خونه شون راه دادند آخه هیچ مادر شوهری عروس خودش رو راه نمیده و همچنین اگر در طول این مدت اونجا زندگی نمی کردیم شاید نمی تونستیم خونه بخریم اما خیلی از حرمت ها بین ما شکسته شد... اما همیشه از خدای بزرگ میخواهم که خانواده 3 نفره ما رو در پناه خودش حفظ کنه.

خدایا ازت ممنونم. به خاطر تمام نعمتهایی که به ما دادی. خودت گفتی بعد از هر سختی راحتی نیز هست. الان بعد از چند ماه سختی به آرامش رسیدم و دوباره خودم شدم خانوم خونه. به به چه کیفی میده عینک 

خدایا شکرت به خاطر خانواده مهربونی که همیشه پشت و پناهم بودند و هیچ وقت تنهام نگذاشتند.

خدایا شکرت به خاطر همسر مهربان و دلسوزم که از همه چیز به خاطر خوشبختی ما می گذره.

 خدایا شکرت به خاطر فرزند عزیز و دلبندم که آرامش را به زندگیمان هدیه کرد.

 خدایا به خاطر همه داده ها  که از سر رحمت هست و نداده هات که از سر حکمت هست شکر....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاطره مامان بردیا
22 اسفند 90 17:07
خدا رو شکر همه چی روبه راهه... امیدوارم همیشه همه چی خوب و عالی باشه و جمع 3 نفریتون شاد و خندان
دخترک
22 اسفند 90 17:12
سلام بازگشت به خوشبختی مبارک باشه امیدوارم هرجاکه هستید با این پسمل خوشگل زندگیتون سرشار از آرامش باشه
سمانه مامان کیمیا
22 اسفند 90 23:06
به به به سلامتییییییییییییییی مبارکه خدارو شکر که حل شد....هیچ خونه خود ادم نمیشه واقعاااااااااااااااااتحملت احسنت داره
مامان رانیا
22 اسفند 90 23:54
امیدوارم همیشه خوشبخت و سلامت باشید کدورت ها رو فراموش کن قلبت که پاکه عیدتون هم پیشاپیش مبارک
مامان رانیا
22 اسفند 90 23:55
خونه نو مبارک شب عیدی سر علی شلوغ شلوغه
فرناز مامان ایلیا
23 اسفند 90 1:05
خیلی واست خوشحالم عزیزه دلم...مبارکت باشه...خانوومی...بووس جات تو خونه سمانه خیلی خالی بود...
سارا
23 اسفند 90 3:23
مباركه خونه جديد ، انشالا به سلانتي دل خوش ، خيلي خوشحال شدم كه مستقل شدين عزيزم ، يه عكس از اين اقا كوجولو هم بزار ، عكس خونه بوس براي عليجوني و مامانش
مامي گل
23 اسفند 90 12:20
خدا رو شكر به خاطر همه خوبيهاش : يه بووووس واسه علي اقا كه دلم براش تنگ شده بود
هدی مامان مبین
24 اسفند 90 18:48
خوشبختیتون پایدار سپیده جون....خیلی خوشحال شدم ببوس روی ماه علی عزیزم رو
هانی مامان سامیار
25 اسفند 90 11:07
سپیده جون خیلی خیلی خوشحالم که به خونه خودت اومدی و همه چیز رو به راهه عزیزم امیدوارم کانون گرم خانوادت همیشه مملو از شادی و نشاط و سلامتی و همچنین موفقیت باشه .
صوفی مامان رادمهر
28 اسفند 90 12:44
مبارکه... هزار بار مبارکه...به سلامتی و دل خوش... انشاالله جمع سه نفری تون همیشه به شادی و سلامتی باشه... خیلیییییی برات خوشحال شدم سپید جون...
مامان رانیا
2 فروردین 91 19:59
سال نو مبارک کی می یای تو سایت دلمون برات تنگ شده
آهو
9 فروردین 91 12:34
عیدت مبارک
مامان رانیا
14 فروردین 91 13:37
مامانی بیا به روزم کن سال نو مبارک
مامي گل
15 فروردین 91 16:29
عزيزم عيدت مبارك بيا كه دلم برات تنگ شده قند عسل
اهو
15 فروردین 91 20:14
سال نو مبارك
مامان سونیا
19 فروردین 91 19:02
وای وای وای ماشاالله به این گل پسر خدا نگهدارش باشه چه عکسای خوشگلی به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
مامان علی خوشتیپ
21 فروردین 91 15:20
مبارکههههههههه خوشبختی و شادیهاتون مستدام هیچ چیزی زیباتر و جذاب تر از گذشت نیست بوس برای علی نفسی