علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

عکسهایی که مامان فتو شاپ کرده

1390/11/12 21:55
نویسنده : مامان علی
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

علی جونم پسر خوشگل مامان و بابا

سه تا از عکسات رو خودم واست فتوشاپ کردم اما میدونم خوب نشده آخه بابا مهدی فتوشاپ خیلی بلده منم خیلی دوست دارم یاد بگیرم اما بابا مهدی یکسری نکات رو همینجوری سرسری به من گفت و منم شروع کردم رو عکسات کار کردن اینم نمونه هاش

عکس فتوشاپی

 

 

عکس فتوشاپی

 

 

عکس فتوشاپی

 

 

راستی بگم بابا مهدی خیلی دوست داره عکسهای شما رو خوشگل درست کنه اما بنده خدا اصلا وقت نداره...........صبح زود میره سرکار و تا آخر شب نمیاد.........وقتی میاد اینقدر خسته هست اما با این حال باهات کلی بازی میکنه.........چون هم تو عاشق بابات هستی هم بابات عاشق تو و هم من عاشق جفتتون هستم..........ان شاءالله که خدا دو تاتونو واسم نگه دارهههههههههههه......بووووووووووووووووووس

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاطره مامان بردیا
20 بهمن 90 13:55
به به چقدر هم گشنگ شده. دستت درد نکنه مامانی. مخصوصا عکس دومی خیلی خوشگله
صوفی مامان رادمهر
20 بهمن 90 14:08
به به چه مامان هنرمندی... خیلی قشنگ شده ...وایییییییییی علی کوچولو چقدر تو خوردنی هستی آخه خاله
شاپرک مامان مهدی
22 بهمن 90 16:33
دستت مامانی دردنکنه خوب شده
مامان طاها
22 بهمن 90 18:03
خیلی شیرینو ناز شده. دسته مامانی درد نکنه. بیسته بیستی هم خودت هم مامانت.
دخترک
23 بهمن 90 13:07
وااااااااااااااااای عکس اولی رو دوس دارم بخورمممممم اوخ اوخ دهنشوووووووو بچلونش مامان سپید بدو
فرناز مامان ایلیا
23 بهمن 90 21:38
عکسا خیلی قشنگ شدن منم با خاطره موافقم دومی خیلی خیلی ناز شده...ای ول...
سمانه مامان کیمیا
24 بهمن 90 8:01
خیلی قشنگ شده افرین
مامان رانيا
24 بهمن 90 13:23
محمد
25 بهمن 90 13:29
قشنگ شدن عکسا . امیدوارم همه فنون قتوشاب رو یاد بگیرید .شاد باشید وسلامت
هدی مامان مبین
1 اسفند 90 11:02
افرین مامانی میدونم با عشق اینکار رو کردی همین ارزش داره