علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

چهار دندونه شدن علی

1390/11/10 21:49
نویسنده : مامان علی
794 بازدید
اشتراک گذاری

علی من, تمام امیدم, چند روز پیش خیلی بهانه گیر شده بودی فقط و فقط تو بغل آروم میشدی عزیز دلم به محض اینکه میزاشتیمت تو تخت یا زمین گریه میکردی یا وقتی صورتتو بوس میکردم  یا نازت میکردم اشکات همینجوری میومد فهمیدم که دندونات درد میکنند............دردت به جونم ........کاش میشد من این دردهارو تحمل میکردم و تو فقط برام میخندیدی

 

همون شب تب کردی و مدام گریه میکردی خواب بودی اما از شدت درد پا شدی نشستی  اما من میدونستم که مرواریدات دارند دونه به دونه جووونه میزنند این دفعه دندون نیش بالات خودشو نمایان کردماچ

میدونم خیلی خیلی اذیت شدی عسلمممممممممناراحت

اما  چهار دندونه شدنت رو بهت تبریک میگم گلمممممممممممقلبماچماچقلب

 

چهار دندونه شدن علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
20 بهمن 90 13:55
چهارمین مرواریدت هم مبارک باشههههه
صوفی مامان رادمهر
20 بهمن 90 14:07
مبارک باشه گل پسرم.... چقدم ناز شدی هزارماشالله....
مامي گل
22 بهمن 90 12:52
بميرم برات عزيزم چهارمين دندون كوچولو مباركت باشه
شاپرک مامان مهدی
22 بهمن 90 16:33
مبارک باشه علی اقا
مامان طاها
22 بهمن 90 18:03
چهارمین مرواریدت هم مبارک باشه
فرناز مامان ایلیا
23 بهمن 90 21:37
مبارکت باشه خوشگل بودی خوشگلتر هم شدی....دوستت دارم بخدا...بوووس...
سمانه مامان کیمیا
24 بهمن 90 8:00
مبارکههههههههههه
هدی مامان مبین
1 اسفند 90 11:01
عشق خاله 4دندونی شدنت مبارک