علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

فتح مبل

1390/12/1 9:12
نویسنده : مامان علی
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه خونه ی ما، علی جونی خیلی خیلی شیطون شدی

منظورم از شیطون شدی اینه که یک لحظه نمیشه ازت غافل شد و ازت چشم برداشتمتفکرهمش باید یکی مراقبت باشه که خدایی نکرده آسیبی نبینیقلب

حدود 2 هفته میشه که یاد گرفتی از مبل بالا بری، فدای اون پاهای کوچولوت بشم که زانوتو خم میکنی میزاری رو مبل بعد خودتو میکشی بالا........اینقدر این کارهاتو دوست دارم شیطون منلبخند

جالب توجه اینه که اینقدر اینکارو با سرعت انجام میدی که نمیشه از مراحل بالا رفتن از مبل ازت عکس بگیرمماچ

تعجبعلی در حال بالا رفتن از مبلتعجب

علی در حال فتح مبل

 

متفکرعلی پشتی مبل رو میگیره که بلند بشهمتفکر

فتح مبل

قلب

اینجا میخواد از میز هم بالا بره.... اینجا فهمیده دارم ازش عکس میگیرم و مواظبشم که

قلب

علی

ساکت

که داره بهم اعتراض میکنه و میگه برووووو یا چیزی نگووو ...میخوام خرابکاری کنم

علی

 

منتظرو در آخر از مبل گذاشتمش پایین اما....اخمو ببینیدمنتظر

علی جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سرور مامان فراز
1 اسفند 90 9:54
الهي من فداي اخمت بشم خاله كه كلي منو خندوند آخه تو چرا اينقدر نازي قربونت بشم ايشالا همه دنيا رو فتح كني
خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 10:26
الهی فدات شم که انقدر شیطون شدی عزیزم عکس آخری که به مامانی اخم کردی خیلی باحاله
هدی مامان مبین
1 اسفند 90 11:06
عکس اخرت عشقه.....اون اخم مردونه ات ماشالا افرین پسرم همه جا رو فتح کن
گل دخترم سپیده
1 اسفند 90 15:54
به به به علی جون قهرمان که موفق به فتح مبل شده هورااااااااااااااااچه اخمی هم کرده این قهرمان راست میگه مامانی خوب مزاحم کوهنوریش شدی دیگه ای
صوفی مامان رادمهر
2 اسفند 90 11:22
کجا داری می ری آقای محترم؟ آیییی یواش یواش... فکر دل مامانو هم بکن خوشگلمممم...من عاشق عکس آخریتم فسقلی شیطونک
مامي گل
2 اسفند 90 16:25
وااااي كه دلمو بد جور ميبري با اين كارات قربون اخم كردنت
shabnam
2 اسفند 90 19:04
ay jan
sara
3 اسفند 90 19:47
آخی چه باحال ... ماشالا به این پسری شیطون ...بوسسس
سمانه مامان کیمیا
3 اسفند 90 20:38
جاننننننننننننننن اشالا چه رشدش خوبه واسش اسپند دود کن حتما اخمتم خیلیییییییییییی باحاله جوجه
مامان ماهور
4 اسفند 90 14:30
سلام عزيزم مواظب خودت باش .ماهور منم چند وقتي از مبل بالا ميره 7 روزي از شما بزرگتره و همش بايد مواظبش باشم. شما رو لينك كردم دوست داشتيد شماهم منو لينك كنيد
دخترك
7 اسفند 90 13:54
سلامممم چه اخمي اوووووووووووه قربون فاتح مبل
رها مامان ژینو
8 اسفند 90 0:03
شیطووووووووووووووووووون بلا آخه چقده نازی!
مامان طاها
11 اسفند 90 18:01
الهی خاله قربونت بره. آفرین آفرین به این آقا علی شیطونه ما. تا میتونی شیطونی و خرابکاری کن و همه جارو به هم بریز آفرین.
صوفی مامان رادمهر
13 اسفند 90 11:26
هر جا هستی شاد باشی گلم...دلم برات تنگیده بود اومدم ببینمت و ببوسمت و برم
مامان پسر خرداد
14 اسفند 90 10:07
الهی یه عالمه بوس
مامي گل
20 اسفند 90 14:07
دلم برات تنگ شده پس كجاااااايي بيا با يه عكس خوشمل
مامان یاشار و بهار
31 تیر 91 14:31
سلام . وب بسیار زیبایی داری. خوشحال می شم به وب من سر بزنی و نظر بدی. الهی دورت بگردم علی جون. تو هم مثل نی نی های من که شیطونی!
گلی
26 خرداد 92 16:15
خدای من چه حالی میده بچه شیطون!!!!