علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

عاشق آب و حمام هستی

1390/8/25 0:05
نویسنده : مامان علی
3,203 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان، خیلی عاشق حمام و آب بازی هستی

 

وقتی می برمت حمام و آب رو تنت می ریزم خیلی ذوق می کنی تازگیها با گرفتن دستهایت به دور وان می تونی تو وان بشینی و از آب بازی لذت ببری

 

کوچولوی دوست داشتنی مامان عاشقتم

علی

 

علی

 

بعد ار حمام داغ

ننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابا
17 آبان 90 16:52
سلام بابا اين عكسا باعث نشه مردم فكر كنند كه تو هميشه اينطوري كثيفيا عكس‌هاي خوش تيپي هات را هم بزار
مامان یاس
17 آبان 90 17:23
سلام به مامان های خوب با نی نی هاس قند عسلشون من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی
سمانه مامان کیمیا
18 آبان 90 20:22
علی لختش قشنگه کپل چشمت نکنن مامانش واسش اسپند دود کن
خاطره مامان بردیا
21 آبان 90 16:48
بخورم تو روووووووووووووووووووووووووووووو
مامان عرشیا
29 آذر 90 22:21
شومبول طلا دوستت دارم
فاطمه
16 اردیبهشت 91 23:16
ببخشيد اون نظر خصوصيه براي اين پست هست
ئالا
1 آذر 91 16:20
نفست