علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

و باز هم دیدار وروجک های بهار 90

1391/7/30 19:29
نویسنده : مامان علی
4,091 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه مورخ 28 مهر 91 ساعت 3:30 بعداز ظهر 10 تا از وروجکهای بهار 90 با ماماناشون تو پارک لاله جمع شده بودندلبخند....دیدار خوبی بود....اما تقریبا میشه گفت هر کسی دنبال وروجکش بود و اصلا نمیشد کنار هم نشست و صحبت کرد.نیشخند...هوا هم کمی سرد شده بود و آب از دماغ بیشتر نینیها سرازیر شدناراحتبا همه سختی هایی که داشت دیدن دوستان عزیزم خیلی دلچسب بودقلببه خاطر سردی هوا خیلی زود از همدیگه خداحافظی کردیمبای بای...هر چند که من و علی هم شب عروسی دعوت بودیم و باید زود برمی گشتیم ...ههههنیشخند


حالا عکس...عکسنیشخند

عکسها در ادامه مطلب

عکس مامانها و نینیها

 

مامان خاطره و بردیا

مامان خاطره و بردیا

 

مامان سارا و رادین

مامان سارا و رادین

مامان فرناز و ایلیا

مامان فرناز و ایلیا

 

مامان سمیه و امیرعلی

مامان سمیه و امیر علی

 

مامان صوفی و رادمهر

مامان صوفی و رادمهر

 

مامان فهیمه و حدیث

مامان فهیمه و حدیث

 

مامان سپیده و علی

مامان سپیده و علی

 

از مامان سرور و فراز، مامان سمانه و کیمیا، مامان آزاده و نیما عکس دو نفره نداشتم

 

عکس تکی وروجکهاااااا

آقا نیما گل گلاب

نیما جون

آقا فراز دانشمند

آقا فراز دانشمند

کیمیا خانم ناناز

کیمیا

 

آقا بردیای خوش اخلاق

بردیا

رادمهر جون سفید برفی

رادمهر جونی

حدیث خانم گل

حدیث

رادین جونیییی

رادین

ایلیا خان آروم

ایلیا

امیرعلی جان

امیر علی جان

علی عشق مامان

علی

علی

 

کیمیا و علی.....نمی دونم چرا کیمیا با تعجب علی رو نگاه میکنهمتفکر

کیمیا و علی

 

نگاه بردیا به کیمیا چه عمیق هستقلب

دسته جمعی نینیها

 

عکس دسته جمعی مامانها و نینیها

سپیده و فرناز

سپیده و سارا

 

دسته جمعی مامانها و نینیها

 

پسندها (1)

نظرات (19)

الهه
30 مهر 91 9:02
ماشااله به علي آقا و بقيه كوچولوها و ماماناشون. خيلي قشنگ بود. خيلي دوست دارم منم بيام.
صوفی مامان رادمهر
30 مهر 91 9:03
ای ول سپید خیلی قشنگ شدن عکسا... این اولیه خیلی باحال شده (خاطره و بردیا) مثل عکسای خبری شده... کلا دستت درد نکنه... اول صبحی دلم وا شد
مامان نیره
30 مهر 91 11:59
ای ول پس حسابی خوش گذشت بهتون
محمد
30 مهر 91 15:04
همیشه وهمه حال در کنار دوستان عزیزتون سالم وشاد باشید
مرد کوچک من
30 مهر 91 21:31
چه روز خوبی از دیدنت خوشحال شدم عزیزم
مامان رانیا
30 مهر 91 21:49
عکسها زیبا بودن
دستت درد نکنه سپید جون

مامی گل
1 آبان 91 10:19
سپید جون یه عالمه مرسی چه مامانا و نینیهای نازی به به
زهرا مامان قاصدك
1 آبان 91 14:06
واي چه جالب ، منم دوست دارم يه روز با ني ني ها و ماماناشون ديدار داشته باشم.
سپيد جون منظورتون پارك لاله تهرانه؟

بله عزیزم...پارک لاله تهران هست
زهرا مامان قاصدك
1 آبان 91 14:10
عكسهايي كه گرفتيد خيلي قشنگ بودند .
هانی مامان سامیار
1 آبان 91 14:39
وای سپید جونی باز دلمو آب کردی ان شاا... همیشه جمعتون جمع باشه همیشه خوش بگذره بوسسسسسسسسسسسسسس ماشاا... به نی نی ها هم که بزرگ شدن و جیگر شدن
هدی مامان مبین
1 آبان 91 16:28
جانم....خیلی عکسها عالی بود...کیف کردم...همشون بزرگ شدن و جیگر
جای من و مبین خالیییییییییییییییییییییییییییییییییی
همیشه جمع دوستانه گرمممممممممممم

واقعا هدی جون جاتون خالی بود
مامان پریسا
1 آبان 91 17:50
چه جالب
دخترک
2 آبان 91 7:59
سلام ای جانم خوب به بهونه نی نی میرید پارک ها چقدر عکسا قشنگ بودن همه نی نیاهم نازن ماشالا اسفند فراموش نشود لطفا
سمیرا مامان آنیتا
2 آبان 91 13:18
سپیده جون عکسها رو خودت انداختی ؟ عالی شدن
بعدشم ما که به خاطره دسترسی نداریم بهش بگو وبش اصلا برام باز نمیشه
کیمیا هم از وقتی که ندیدمش چقدر بزرگ شده .. موهاش محشر شده
دلم هم برای رادمهری تنگ شد ، برم سراغش
علی جیگر خودت رو هم بچلون

مرسی سمیرا جون
آره خودم انداختم
شما هم آنه جون رو حسابی ببوسش
خاطره مامان بردیا
2 آبان 91 18:17
به به سپیده جون عکسا خیلی خوب شده. مرسی دوستم. علی وروجک رو ببوس
سمانه مامان کیمیا
2 آبان 91 23:33
مرسی سپیده جون عالیییییییییییی بوددددد قربون پهلون علی برم من که اینهمه اقا بود
فاطمه مامي هليا
3 آبان 91 8:49
خيلي عكساي قشنگي انداختي گلم مخصوصا عكس اولي خيلي نازه
آهو
3 آبان 91 18:57
سلام علی آقا چقدر آقا شده ماشاء الله
مامان حمید کوچولو
11 آبان 91 13:28
سلام مامان علی کوچولو عکسها واقعا قشنگ بودند.من شمارو لینک کردم لطفابرای تبادل لینک به وبلاگ ما هم سربزنیدممنون