علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

علی و سرما خوردگیش

1391/4/30 14:06
نویسنده : مامان علی
1,585 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم حدود یک ماه پیش سرمای شدیدی خوردی و مرتب تب می کردی اما با اینکه تب داشتی و بیحال بودی اما وقتی آب میدیدی ذوق میکردی واسه پایین اومدن تبت ما تصمیم گرفتیم شما رو در وان حمام بزاریم که هم تبت بیاد پایین و هم یکم روحیه ات عوض بشه و شاد بشی...اینم چند تا عکس از آب تنی پسر طلای من...

 

علی در وان حمام 1

 

علی در وان حمام 2

 

علی در وان حمام 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاطره مامان بردیا
30 تیر 91 15:16
بمیرم که سرما خورده بودی عزیزم عاشق عکس سومی شدم
مامی گل
31 تیر 91 13:23
عزیز دلم دلم برات تنگ شده بود قربونت برم ایشا... همیشه سالم باشی و هیچ وقت مریض نشی عکسای اب تنیت هم باحال بود بووووووس هزار تا
مامان رانیا
31 تیر 91 14:27
چرا خاله سرما خوردی ای جان اب تنی کردنش هم با مزه است
مامی حدیث
31 تیر 91 16:16
قربونت که تو مریضی هم میخندی. انشاالله دیگه مریض نشی
فاطمه
31 تیر 91 16:27
سلاااااااااااااااااااااام خاله قربون اون دندنوی های موش مشیت برم ... انشالله که همیشه تنت ات سالم باشه از اینها هم نترس با اینها مرد میشی ممنون مامان علی که عکس های علی رو گذاشی
سمیرا مامان آنیتا
31 تیر 91 22:38
خیلی عکسای آب تنی ات قشنگه ..
صوفی مامان رادمهر
1 مرداد 91 9:44
الهی که همیشه سالم باشی گلم... خیلییییییییییی عکسایت ناز شدن خوشمزه من
سمانه مامان کیمیا
1 مرداد 91 14:55
اخیی ایشالا که همیشه سالم باشی عزیزم
مامان نیره
2 مرداد 91 9:14
الهی هر چه زودتر مریضها ریشه کن بشن. بخدا من که دیگه خسته شده با اینهمه دارو دادن به هانی .
هانی مامان سامیار
2 مرداد 91 9:31
خدا بد نده علی جونی نبینم هیچ وقت مریض باشی الهی همیشه سالم و سلامت و شاد و خندون باشی الهی امیییییییییییییییییییییییییییییییییین بوسسسسسسسسسس