علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

علی و کاراش و عکساش

1391/3/30 14:11
نویسنده : مامان علی
1,411 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسر مامان خیلی بلا شده....تازگیها خودش از صندلی کامپیوتر بالا میره و میشینه پشت سیستم و با کیبورد بازی میکنه...بعد احساس میکنه لابد مهندسی چیزی هست  متفکر

 

علی در حال تایپچشمک

علی در حال تایپ

 

قربون خنده شیطنت آمیزت بشمقلب

علی در حال خندیدن

 

علی از تایپ کردن خسته شده و داره کیبورد رو به پایین میندازهبغل

علی خسته از کیبورذ

 

علی خودشو لوس می کنه که شیطونی و کار بد کردهقلب

علی علی

 

علی اینجا لوس شده و پاشو به زمین میکوبه ماچ

علی و صندلیش

 

علی موشو میشهقلب

علی موشو میشه

 

چند روز پیش بابا با دریل کار داشت اما وقتی شما صداشو شنیدی چنان ذوقی میکردی که انگار تا به حال صدایی به این قشنگی نشنیده بودینیشخند بعد از اتمام کار بابا ، شما دریل رو گرفته بودی و می خواستی ببریشمتفکر

علی دریل کار میشود 

 

اینجا هم یک دستی دریل رو بلند کردی...دریل خیلی سنگینهمتفکر

باید توی قویترین نینیهای دنیا شرکت کنی فسقلی مامانماچ

علی یکدستی دریل بلند میکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامی حدیث
30 خرداد 91 14:15
بابا ماشاالله پهلوان خاله
من
30 خرداد 91 14:15
قربون اون پاهاش برم که خیلی بو میدن دوس دارم بوشون کنم
خاطره مامان بردیا
30 خرداد 91 14:36
واییییییییییی خدا عکس اولی که داره تایپ می کنه خیلی باحاله. مدل انگشتش منو کشته قربونت برم که تایپم بلدی عزیزمممممم. عکس مربوط به مسابقه قوی ترین نی نی دنیا هم خیل جالبه
فاطمه
30 خرداد 91 15:31
عزيزم مواظب باش يه وقت دريل سنگين نيوفته رو انگولي هات خداي نكرده اوخ بشه
مامان رانيا
30 خرداد 91 15:39
پسر شيطون دريل رو واسه چي برداشتي كيبورد هم نشكني ملوس اقا
سمیرا مامان آنیتا
30 خرداد 91 15:40
چه با دقت هم داره تایپ میکنه اون عکس خنده اش خیلی قشنگه واقعا هم باید تو قویترین نی نی های دنیا شرکت کنه
مامان سونیا
31 خرداد 91 7:57
وای وای وای جناب مهندس رو باش چه با دقت هم تایپ میکنه اون فیگورت من کشت فسقل خان
محمد
31 خرداد 91 12:55
ماشاءالله شادباشید وسلامت
دخترک
31 خرداد 91 21:03
هرچی بزرگتر میشه خوشگلتر میشه. معلومه میخواد همکار من بشه با اون عکس اولش. خاله قربونت بشه پسر قویییییییییی. دندوناشو نیگا کن. سپیده جون من به روز شدم.
فاطمه
2 تیر 91 23:35
اعیاد شعبانیه مبارک زودتر لدفن هر چی سریعتر عکس علی رو آپ کنین
مامی گل
3 تیر 91 13:00
یعنی عاشقتم میبینمت دلم غنج میره
مامی گل
3 تیر 91 13:01
وااای عاشق موشو شدنت و لوس شدنت هستم
صوفی مامان رادمهر
3 تیر 91 14:01
ههههههه خیلیییییییی باحاله عکساش... تایپ کردنشو
سميه مامان اميرعلي
4 تیر 91 10:23
اي جاااااااانم ......چه باحال داره تايپ ميكنه خاله تو هم كه مثل اميرعلي قلدر بازي در مياري...... مدام ميخواي چيزاي سنگين بلند كني....
شاپرک مامان مهدی
5 تیر 91 23:33
مهندس ببخشید یه مشکل داشتم میشه یه وقت ی هم واسه ما بذارید ؟ قربونت برم که اینقدر قلدر شدی