علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

علی با شنل آبی

1390/11/1 18:15
نویسنده : مامان علی
864 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه من، پسر کوشولوی من، مامان پروین برای تولد امام رضا رفته بود مشهد  و دوست داشت برای تو سوغاتی بیاره که متفاوت باشه واسه همین برات یک شنل آبی خوشرنگ آورد که این همه سندشلبخند

 

قلبقلبقلب

علی با شنل آبی

 

قلبقربون اون چشمهای پر از اشکت بشمقلب

 

علی نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاطره مامان بردیا
8 بهمن 90 18:51
دست مامان پروین درد نکنه. زیارتش هم قبول باشه. خیلی خوشگله. مبارک علی جون باشه
سمانه مامان کیمیا
8 بهمن 90 19:09
مبارکههههههههههه چقدر هم بهت میاد خاله
مامي گل
8 بهمن 90 22:25
واااااي وااااي عسل بودي عسل تر شدي بووووووس قلمبه واسه چشمهاي نازت
صوفی مامان رادمهر
9 بهمن 90 9:52
چقدر مامان پروین خوش سلیقه ان... دستشون درد نکنه... تو هم که خود به خود خوردنی هستی هی اینا رو هم بپوش خوردنی تر شو...بووووووس
هدی مامان مبین
9 بهمن 90 15:49
ماشالا چقدر بهت میاد علی جونیییییییییییی ایشالا اشکت از سرشوق باشه همیشه
شاپرک مامان مهدی
9 بهمن 90 18:07
مبارک باشه دست مامان جونت هم دردنکنه خیلی بهت میاد کلا خیلی خوش تیپ هستی هر چی ببپوشی بهت میاد
فاطيما
10 بهمن 90 11:26
الهيييي فدات شم دست مامان پروين دردنكنه زيارت قبول خيلي بهت ميادددد
سميه مامان اميرعلي
11 بهمن 90 13:09
خاله جوني به مامانت بگو شما همينجوري هم خوردني هستي. اين كارارو با شما نكنه . فكر ما هم باش سپيد جون . بچلوووووون پسملتو
مامان عرشیا
11 بهمن 90 21:47
خوشگل من خیلی با مزه ای خیلی خیلی دوستت دارم چشم نخوری الهی عزیزم .دلم میخواد از نزدیک ببینمت و تا میتونم ببوسمت عشق من. بوس بوس بوس