علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

خدایا شکرت که ...

1390/9/21 14:08
نویسنده : مامان علی
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت که لیاقت داشتم توی دلم یک فرشته گذاشتی

خدایا شکرت که تونستم با اولین صدای قلبش گریه کنم

خدایا شکرت که با اولین سونوگرافیش فهمیدم موجودی در درون من جای گرفته و بودنش به بودن من گره خورده

 خدایا شکرت که تکونهایش را در بطن وجودم حس کردم

خدایا شکرت که توانستم 9 ماه بارداری را با تمام سختیهایش را با کمک همسر مهربان و دلسوزم پشت سر بگذارم

خدایا شکرت که تمام استرس هام با یاد تو و به امید دیدن رویش تمام میشد

خدایا شکرت که زایمان سختی نداشتم و دکتر بسیار خوبی داشتم

خدایا شکرت که توانستم تمام هستی ام را در آغوش بگیرم و لمسش کنم

خدایا شکرت که او با شیر خودم تغذیه می شود

خدایا شکرت که توانایی بهم دادی شبها با کوچکترین صدایی از خواب بیدار شوم و دل نگران او باشم

خدایا شکرت که او صحیح و سالم است

خدایا شکرت که اصلاً بهانه و گریه الکی نمیکند

خدایا شکرت که پدرش عاشقانه دوستش دارد

خدایا شکرت که شاهد رشد و بالندگیش هستم

خدایا شکرت که ...........

 

مادر بودن یعنی حسی منحصر به فرد برای موجودی منحصر به فرد

 

علی

 

علی

 

علی

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان رانيا
20 آذر 90 14:17
به به ماماني خانم و شاكر خداست ساده ولي از ته دل خيلي قشنك بود
ahoo
20 آذر 90 19:54
خیلی قشنگ بود
خاطره مامان بردیا
20 آذر 90 21:27
خدایا شکرت که علی جون یه مامان به این خوبی و با احساسی داره و قدر هم نعمت هاش و می دونه
مامان عر شیا
21 آذر 90 9:14
و خدایا شکرت که این فرشته ها باعث ارتباط بیشتر و دوستانه تر بین آدمها میشن علیه من و ببوس
amirmohamad_asra
21 آذر 90 18:44
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
صوفی مامان رادمهر
22 آذر 90 13:40
خدایا شکرت علی مامان به این خوبی داره، خدایا شکرت که علی کوچولو شده چراغ همیشه روشن خونه دل مامان وبابا
مامي گل
23 آذر 90 14:06
خدايا شكرت كه ما اينهمه حسهاي خوب و قشنگ داريم
ني ني شكلك
25 آذر 90 21:06
سلام علي كوچولو براي استفاده از شكلك ها در وبتون كافيه روي شكلك دلخواه راست كليك و گزينه copy را بزنيد بعد در ارسال مطلب جديد در مديريت وبتون بعد از راست كليك گزينه چسباندن را انتخاب كنيد.