علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

کتاب خوندن عشق مامان

1390/9/19 16:16
نویسنده : مامان علی
814 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اینقدر به کتاب خوندن و البته خوردن کتابها علاقـــــــــــــــــــــــــه داری

هر وقت عمه فاطمه می خواد درس بخونه و کتابهاشو از کمد در میاره شما با سرعت نور چهار دست و پا میری که کتاباشو برداری

 

عمه هم یک کتاب دیگه بهت میده که اونو بخونی و بخوری

 

علی

 

علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاطره مامان بردیا
19 آذر 90 20:13
الهییییییییییییییییییییییییییی. نفس من
خاطره مامان بردیا
19 آذر 90 20:15
چه جدی هم داره می خونه !!!! انگار واقعا درسای خودشه
سمانه مامان کیمیا
19 آذر 90 20:54
وای عزیزم ماشالااااااااااااااااا هزار ماشالا سپیر جون رشدش خیلی خوبه (اسپند واسش دود کن حتمااااااااااااااااا) باهاش کار میکنی؟؟؟؟؟؟؟من فکر میکنم یکی از علت هاش محیط شلوغ توشه ......باعث میشه سریع تر رشد ولی بازم خیلی ماشالا خوبه کیمیا ت کل هفته فقط منو میبینه منم که درس دارم ههههههه یه بوس قلمبه از طرف من بهش بکن دفعه بعد که کتاب خوند..... پیداست خیلی باهوشه و شیطون
dp
19 آذر 90 22:27
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
مامان پسر خرداد
20 آذر 90 9:51
سلام علی جان ممنون از تبریکی که دادی .تو هم خیلی نازی تپلی مامان. اگه دوست داشتی با هم دوست بشیم.
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 90 13:01
هیسسسسسسسس...آقا درس دارن... ببخشید آقاهه می شه من یه بوووووس قلمبه از اون دستای کوچولوی شما بکنم بعدش شما بقیه درستون رو بخونین؟
مامي گل
20 آذر 90 14:53
اي قربون اون لپهات بشم من
ahoo
20 آذر 90 19:55
معلومه از الان داره زرنگیشو نشون میده
مامان مهدی
21 آذر 90 0:34
ای جان خیلی اقای علی کوچلو عاشق اون عکسشم که کتاب رو گرفته بالا خدا حفظت کنه عزیزم
ahoo
26 آذر 90 14:23
نام من علی درسخونه هستم یه پسر نمــونه
مامان عرشیا
29 آذر 90 22:27
دکتر خاله فدات شم بوووووووووس