علـــــی جونیعلـــــی جونی، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

علی نفس مامان و بابا

7 ماهگی و آش دندونی

1390/9/5 19:15
نویسنده : مامان علی
914 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم، خوشگلکم، نازنینم 7 ماهگیت مبارگ

7 ماه که زندگی من و بابا مهدی رو سرشار از عشق و محبت کردی

7 ماه که احساس می کنم با داشتن تو همه دنیا از آن منه

7 ماه که حس مادر شدن رو به خوبی لمس می کنم

 

 

این لباسی که تنم هست مادر جون واسم بافته

دست گلش درد نکنه

خیلی قشتگه

 

هته

 

کوچولوی مامانی اولین مروارید تو دهنت 2 هفته پیش جوونه زد نمی دونستم کی میخواد در بیاد اما 2 روز قبل از اینکه 7 ماهگیت تموم بشه مروارید کوچولوت خودشو نمایان کرد

مامان پروین هم آش دندونی شما را با جشن هفت ماهگیت برگزار کرد

 

بی نهایت با صداقت تا قیامت عاشقتم

علی آقا وسط سفره آش دندونی

فغعف

 

عخح

 

خحکع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عر شیا
5 آذر 90 21:39
هفت ماهگیت مبارک گلکم دوستت دارم خیلی زیاااااااااااد بوووووووووووووووس.
سمانه مامان کیمیا
6 آذر 90 10:20
دندونات مبارکه عسلم..... 7 ماهگیت مبارک ایشالا جشن 7 سالگی و مدرسه رفتنت
مامان عر شیا
6 آذر 90 10:23
نمیدونم چرا اینقدر گل پسرت به دلم نشست شاید بعضی نگاههاش مثل پسمل منه به هر حال دوستش دارم خیلی زیاد . من لینکتون کردم اگه مایلی مارا بلینک.
صوفی مامان رادمهر
6 آذر 90 12:55
مباااااااااااارکه عزیزممممم... به به چه سفره خوشملی چه مامان با سلیقه ای... تو اون وسط چی کار می کنی آخه شیمکو... نوش جونت بشه عزیزم
مامي گل
6 آذر 90 13:00
وااااي پسر خوشگل و ماماني هفت ماهگيت مبارك دندونهاي كوچولوت مبااااارك





عزیزم من شما رو میشناسم؟
من نمی تونم تو وب شما نظر بدم آخه وبتون باز نمیشه
مامان رانيا
7 آذر 90 15:18
من عاشق اون عكسي كه داره ليمو ترشمي خوره موشي تو رو بخوره نهجرا موشي خودم درسته قورتت مي دم
مامي گل
7 آذر 90 15:21
قربون اون نشستنت
خاطره مامان بردیا
7 آذر 90 15:47
7 ماهگیت مبارک عزیزم. همچنین مروارید کوچولوت .. وای چه آش دندونی و چه سالاد الویه ای.. آب دهنم راه افتاد.. نوش جونتون..